Sms gemiste oproep blijft zich herhalen

  • 24 September 2021
  • 21 reacties
  • 396 keer bekeken

Ik blijf de standaard gemiste oproep smsjes ontvangen van dezelfde persoon en dezelfde gemiste oproep. Om de zoveel minuten. De hele dag door. Ik wil niet de totale berichtgeving van iMessage uitzetten maar ik wil wel dat deze melding zich niet meer blijft herhalen. Ik heb een iphone 7plus en ik heb mijn telefoon al uitgezet, geupdate en de smsjes zelfs al een keer verwijdert. Niks helpt. Kan iemand mij verder helpen? Thanks!

Lisa 2 jaar geleden

Hallo allemaal! Het is een bekend issue waar momenteel hard aan gewerkt wordt. Als tijdelijke workaround raden we het toestel even op vliegtuigstand te zetten en anders het toestel uit- en weer aan te zetten. Beide opties zorgen dat de buffer geleegd wordt. Er komen dan meerdere berichten binnen, maar daarna is het klaar.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Ik heb precies hetzelfde sinds gistermiddag 16u

 

Ook ik heb dit probleem sinds gisteren op mijn iPhone 8. 
 

Mag hopen dat er snel een fix voor is. 
 

Edit: Heb net contact gehad met de live chat. Op aangeven van de medewerker mijn telefoon gereset maar de sms’jes blijven komen. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo iedereen, wat ontzettend rot dit! Hebben jullie de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te plaatsen en dan te wachten tot de sms daarop binnenkomt? Als dat gebeurd is, plaats 'm dan weer in jouw toestel. Dat is een trucje dat in het verleden goed werkte en ik hoop dat het daarmee opgelost is. Mocht dat niet werken óf niet lukken, willen jullie dan je 06-nummer, adres en klantnummer in je profiel plaatsen? Dan ga ik uitzoeken wat er aan de hand is!

Hallo iedereen, wat ontzettend rot dit! Hebben jullie de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te plaatsen en dan te wachten tot de sms daarop binnenkomt? Als dat gebeurd is, plaats 'm dan weer in jouw toestel. Dat is een trucje dat in het verleden goed werkte en ik hoop dat het daarmee opgelost is. Mocht dat niet werken óf niet lukken, willen jullie dan je 06-nummer, adres en klantnummer in je profiel plaatsen? Dan ga ik uitzoeken wat er aan de hand is!

De door Marcia aangedragen oplossing lijkt bij mij te hebben geholpen. 

Hier sinds gistermiddag precies hetzelfde. Behoorlijk irritant! Ik heb een iPhone 12 en op dit moment niet de mogelijkheid om de Sim in een ander toestel te plaatsen. Zijn er nog andere oplossingen? Tel uitzetten/resetten heb ik al geprobeerd. 

Marcia haar oplossing heeft hier ook gewerkt!

Hier sinds gistermiddag precies hetzelfde. Behoorlijk irritant! Ik heb een iPhone 12 en op dit moment niet de mogelijkheid om de Sim in een ander toestel te plaatsen. Zijn er nog andere oplossingen? Tel uitzetten/resetten heb ik al geprobeerd. 

Je kunt, tot er een oplossing is gevonden, via instellingen het e.e.a. aanpassen zodat je niet om de 10 minuten een melding ontvangt. 
 

Het lijkt alsof iedereen in dit topic een iPhone heeft dus misschien is dit een KPN+iOS probleem.

Ik hoop dat er snel een definitieve fix komt.

Reputatie 7
Badge +30

Wat goed om te lezen dat het daarmee opgelost lijkt! Uitermate vervelend dat het bij jou niet opgelost kan worden momenteel, @KylieGoossens! Hopelijk kan je met de tip van Kruimschaag even uit de voeten:sweat: .

Ik heb dit zelfde probleem ook sinds gisteravond(26/9)heb een iPhone 11 Pro, erg vervelend! Heb helaas geen mogelijkheid om mijn simkaart in een ander toestel te plaatsen.

Ik heb dit zelfde probleem ook sinds gisteravond(26/9)heb een iPhone 11 Pro, erg vervelend! Heb helaas geen mogelijkheid om mijn simkaart in een ander toestel te plaatsen.

heb toch een ander toestel gevonden om

mijn Sim kaart in te kunnen doen, en het lijkt tot nu toe verholpen te zijn😊

Reputatie 7
Badge +30

Gelukkig maar @Milouuuuu! Fijn dat je het even meldt en excuses voor het ongemak!

@Marcia_  hier helaas nog geen oplossing. Ik had het nr tijdelijk geblokkeerd toen kwam er inderdaad niets meer binnen, maar zodra ik gedeblokkeerd had stroomden de sms’jes weer binnen. 

Reputatie 7
Badge +30

Wat rot, @KylieGoossens.. Als het goed is, stopt het na 72 uur, dus het zou bijna klaar moeten zijn. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand is, maar daar heb jij momenteel natuurlijk weinig aan :-(

Hier ook hetzelfde probleem, sinds vanochtend 11:48 om de 10 minuten bericht over dezelfde gemiste oproep. Geen ander toestel beschikbaar, dus ik hoop op een spoedige andere oplossing! :fingers_crossed:

Sinds gisterochtend ontvang ik ook om de 15 min een sms van gemiste oproep. Wisselen van Sim geen effect gehad. Hopelijk houdt het snel op want heb al meer dan 100sms gehad.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo allemaal! Het is een bekend issue waar momenteel hard aan gewerkt wordt. Als tijdelijke workaround raden we het toestel even op vliegtuigstand te zetten en anders het toestel uit- en weer aan te zetten. Beide opties zorgen dat de buffer geleegd wordt. Er komen dan meerdere berichten binnen, maar daarna is het klaar.

 

@Marcia_  helaas krijg ik na 72 uur nog steeds sms’jes binnen 

Is hier inmiddels een oplossing voor? Ik krijg nu ook al de hele ochtend elke 10 min een herinnering aan dezelfdw gemiste oproep..

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Heb ik ook sinds gisteren. 😢 dus graag een oplossing!!!

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Mijn collega Lisa geeft onderstaande aan: 

 

Als tijdelijke workaround raden we het toestel even op vliegtuigstand te zetten en anders het toestel uit- en weer aan te zetten. 

 

Kan je aangeven of het daarmee wel opgelost is, @KylieGoossens? Wat ontzettend irritant dit:disappointed_relieved: .

Reputatie 7
Badge +30

@Marieke donkers en @Errewin wat rot dit! De tijdelijke workaround is om het toestel op vliegtuigstand te zetten en anders even uit- en weer aanzetten. Mocht dit niet werken, kan je je simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen totdat de sms daarop ook verschenen is. Zouden jullie ook je 06-nummer en adres in je profiel willen zetten? Ik geef jullie nummers als voorbeeld door. Excuses voor het ongemak!