Beantwoord

Sony Xperia Z5 Premium

• 12 november 2015
  • 3 reacties
  • 312 keer bekeken

Goedmorgen,

krijgen jullie de Sony xperia z5 premium ook in jullie assortiment?

ik ben nu nog klant bij Vodafone maar me abonnement daar loopt 8 februari 2016 af.

ik wil dus rond 8/9 december 2015 een nieuwe abonnement afsluiten bij kpn.(ben al klant bij kpn alleen nog niet met me mobiel)

ik zou graag de Sony xperia z5 premium willen hebben, maar kan hem nog niet vinden op de site.

graag wil ik mijn telefoon nummer behouden daarom moet ik rond 8/9 december een ander abonnement afsluiten.

op gsmwijzer zie ik hem wel staan in combinatie met een kpn abonnement en de bundel die ik graag zou willen 5GB + 200Min 2 jaar Luxe. ( https://www.gsmwijzer.nl/sony/xperia-z5-premium?gsm_plan_id=839&plan_length=24&provider_id=2&retention=false )

betekend dit dat die ook bij jullie komt of moet ik het gewoon een abonnement afsluiten bij gsmwijzer?

Mvg,

Alwin

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 november 2015, 10:21

Hoi,

Als hij bij GSMWeb is, kan je hem best daar bestellen. Je kan echter ook nog eventjes de site van KPN in de gaten houden maar de kans is klein.

Je abonnement bij Vodafone moet je niet zelf opzeggen, dan kan namelijk je nummer "weg" zijn. Zodra jij een abonnement met nummer behoud bij KPN afsluit zullen zij contact opnemen met Vodafone en zal je contract daar zo snel mogelijk stoppen.

Robin
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Als hij bij GSMWeb is, kan je hem best daar bestellen. Je kan echter ook nog eventjes de site van KPN in de gaten houden maar de kans is klein.

Je abonnement bij Vodafone moet je niet zelf opzeggen, dan kan namelijk je nummer "weg" zijn. Zodra jij een abonnement met nummer behoud bij KPN afsluit zullen zij contact opnemen met Vodafone en zal je contract daar zo snel mogelijk stoppen.

Robin
RobinFlikkema schreef op 12 nov '15 om 10:21u
Hoi,

Robin 
Beste,

Betekend dit dat de Xperia Z5 Premium helemaal niet in het assortiment van KPN komt? Ik ben al jaren klant van KPN en het zou vervelend zijn als ik nu een andere provider moet gaan zoeken.

Mvg,

Marten Köpp

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Waarschijnlijk komt deze niet bij KPN, nee.

Echter kan je via een externe partij bij KPN verlengen (GSMWeb bijvoorbeeld). Een andere optie is sim-only met los toestel.

Robin

Reageer