Beantwoord

Spam in een keer leeg maken

• 1 mei 2018
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Kan iemand mij vertellen ik de spam map
in eenmaal leeg ? Ik heb er nu 89.
Dank
Peter.

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 mei 2018, 15:20

Hoi Peter, welkom op het Forum!
Hier kan ik je zeker mee helpen, alleen is het afhankelijk van het e-mailprogramma dat je gebruikt. Bij Webmail zie je een soort van tandwiel boven het overzicht. Als je die aanklikt zie je wat opties eronder verschijnen. Je kiest dan voor 'Alles selecteren'. Op dat moment komen er vakjes voor de mailtjes en kan je ze in één keer verwijderen! Het zou ook moeten lukken met de 'SHIFT' ingedrukt houden en met je muis aanklikken om welke e-mails het gaat. In Outlook werkt het hetzelfde, met 'SHIFT' en selecteren. Kom je met deze informatie eruit? Anders hoor ik graag welk programma je gebruikt (misschien wel op een mobiel toestel of tablet, werkt soms net even wat anders!)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter, welkom op het Forum!
Hier kan ik je zeker mee helpen, alleen is het afhankelijk van het e-mailprogramma dat je gebruikt. Bij Webmail zie je een soort van tandwiel boven het overzicht. Als je die aanklikt zie je wat opties eronder verschijnen. Je kiest dan voor 'Alles selecteren'. Op dat moment komen er vakjes voor de mailtjes en kan je ze in één keer verwijderen! Het zou ook moeten lukken met de 'SHIFT' ingedrukt houden en met je muis aanklikken om welke e-mails het gaat. In Outlook werkt het hetzelfde, met 'SHIFT' en selecteren. Kom je met deze informatie eruit? Anders hoor ik graag welk programma je gebruikt (misschien wel op een mobiel toestel of tablet, werkt soms net even wat anders!)
Reputatie 3
Badge
Hallo Susan

Bedankt voor jouw antwoord. Ik had wat verder moeten kijken dan mijn neus lang is. Bijvoorbeeld bij 'eigenschappen ' en daarna bij 'behoudbeleid'.
Hoe dan ook; het probleem is opgelost.

Groeten
Peter.
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal goed, bedankt voor je terugkoppeling 😉 Mocht je ooit nog een andere vraag hebben weet je ons te vinden!

Reageer