Beantwoord

Niet in aanmerking voor speaker

  • 21 January 2019
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Beste Kpn,

Een tijdje geleden heb ik jullie gebeld aan de hand van de actie over de Herman Kardon Speaker.
Dit omdat ik binnen 2 weken te horen zou krijgen of ik hem zou krijgen of niet.
Aan de telefoon zei de vrouw toen dat mijn speaker onderweg was en dat het kwam door de black friday ophoping bij postNL.
Nu weer 2 weken later zie ik in mijn mail dat ik uiteindelijk toch geen speaker krijg omdat ik alleen me abonnement heb verlengt en geen nieuwe klant ben?!
Dus ten eerste duurt het allemaal een beetje lang, daarna liegen jullie over de telefoon en daarna lees ik dat ik beter kort geen klant meer had kunnen zijn en daarna alsnog het abonnement afsluiten zodat ik wel de speaker had gehad? hoe zit dit?

Vriendelijke groet,
Maurits
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 January 2019, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Maurits, welkom op het forum! Excuses voor de late reactie. Jammer te horen dat je aan de telefoon niet gelijk de juiste informatie hebt gekregen. Ik ga ervan uit dat dit een ongelukkige miscommunicatie is geweest waarbij de medewerker zich vergist heeft in de voorwaarden. We hebben niet de gewoonte om onze klanten voor te liegen.

Het is natuurlijk vervelend nieuws om te krijgen dat je toch niet aanmerking komt. Helaas kan ik daar niets aan doen. Al onze acties hebben voorwaarden waar je aan moet voldoen. En voor de speaker gold dat het om een nieuw , extra*, Zorgeloos abonnement moest gaan, met een voor KPN nieuw nummer.

*in aanvulling op een bestaand mobiel Zorgeloos abonnement of een thuisabonnement, of bij het afsluiten van twee (Zorgeloos) abonnementen tegelijk