Beantwoord

Spotify

  • 24 november 2017
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengd/vernieuwd en heb hierbij ook Spotify.
Nu werkt sinds een week mijn premium account niet meer. Is er iets mis met de koppeling vanuit KPN?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 24 november 2017, 16:30

Ha @Danny83, welkom op het Forum! Foutje van ons 🙂 Ik heb een nieuwe activatiecode per sms verstuurd. Deze ontvang je uiterlijk binnen 24 uur. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Danny83, welkom op het Forum! Foutje van ons 🙂 Ik heb een nieuwe activatiecode per sms verstuurd. Deze ontvang je uiterlijk binnen 24 uur. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Helemaal top! Ik wacht rustig op het smsje
Reputatie 7
Badge +10
@Danny83, heb je de code ontvangen en is het koppelen gelukt? 🙂

Reageer