Beantwoord

Spotify aanvragen

  • 13 May 2019
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Hallo,
Een maand geleden is mijn abbonoment gewijzigd omdat mijn oude abbo verlopen was. Bij mijn oude abbonoment had ik een spotify premium account, hier betaalde ik rond de 8 euro voor per maand. Door de wijziging van mijn abbo is mijn spotify premium overgegaan naar spotify free. Nu heb ik op mijn account op de telefoon app lopen kijken hoe ik dit weer terug kan draaien, maar dit zie ik nergens staan. Als ik via de KPN website Spotify premium wil toevoegen, herkent KPN mijn telefoonnummer of e-mailadres niet waardoor ik geen activatiecode kan opvragen. Stel, het lukt om spotify premium weer te krijgen, hoe koppel ik deze dan vervolgens aan mijn account die ik nu gebruik?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen 🙂.
PS. Daarnaast heb ik KPN Compleet met het gezin (met drie telefoons op een account)
icon

Beste antwoord door Nadia 15 May 2019, 16:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hah @JuliaLoo, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt 🙂 Bij een contractvernieuwing moet Spotify worden aangevraagd, gebeurt dat niet dan wordt je account teruggezet naar Free. Je kunt je huidige Spotify-account gelukkig heel eenvoudig weer upgraden naar Premium met behoud van je afspeellijsten etc. In je MijnKPN kun je Spotify voor € 8,99 p/mnd aanvragen, je ontvangt dan automatisch een nieuwe activatiecode. Met deze code activeer je jouw Spotify account hier.

Als je nog vragen hebt, laat het hier gerust weten! We helpen je graag 🙂

Reageer