Beantwoord

spotify account verlopen

• 11 november 2015
  • 2 reacties
  • 303 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 1 november mijn account verlengd (KPN SO Zorgeloos Premium) en hierbij heb ik gratis spotify premium. Ik heb sinds 2014 via Hi al spotify premium en deze zou automatisch overgezet worden. Nu is het zo dat ik sinds 1 november de melding krijg dat mijn premium abbo niet verlengd is bij 1 van onze partners(KPN) en dus nu met een spotify free versie zit. 

Ik heb al gebeld met de klantenservice van KPN en die hebben mijn account ontkoppeld zodat ik na 3 dagen weer opnieuw kon aanmelden. Ik heb de aanmelding via de site en via sms gedaan, maar ik krijg geen nieuwe activatie code toegestuurd. Dit zou bunnen 5 uur gebeuren maar het is nu al 30 uur geleden. 

Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Marcia_ 4 december 2015, 21:19

Het heeft helaas even geduurd, maar heeft me via een privébericht inmiddels laten weten dat hij de code binnen heeft! Veel plezier opnieuw van Spotify Premium!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Marto, 

Welkom op het forum van KPN! Dat duurt wel erg lang zeg, ik wil graag voor je nagaan wat er fout gaat en natuurlijk hoe je je code zo snel mogelijk ontvangt. Zometeen ontvang je een privébericht van me. Als je deze wilt beantwoorden, hoop ik dat ik je snel weer van Spotify kan laten genieten 🙂

Met groet,

Cindy

Reputatie 7
Badge +28
Het heeft helaas even geduurd, maar heeft me via een privébericht inmiddels laten weten dat hij de code binnen heeft! Veel plezier opnieuw van Spotify Premium!

Reageer