Beantwoord

Spotify behouden

  • 22 March 2019
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb een spotify bundel met 1500 mb extra per maand. Ik begrijp dat deze bundel niet meer bestaat. Echter ik heb hem afgesloten zolang het abonnement loopt.
Nu kan ik deze maand mijn telefoonabonnement opnieuw afsluiten. Blijft het spotify abonnement gewoon door lopen zoals ik heb afgesloten. Want dit abonnement had ik niet gelijk met mijn telefoonabonnement afgesloten. En zo nee, als ik mijn abonnement dat eind vd maan afloopt niet wijzig maar gewoon door laat lopen blijft spotify dan ook gewoon doorlopen?

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 March 2019, 13:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ingepinge. Welkom op het forum. Ik zal voor je uitzoeken op welke manier je Spotify Premium kan behouden. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Uhm, waar vind ik mijn klantnummer. Is dat hetzelfde als het betalingskenmerk?
Reputatie 7
Badge +21
Het klantnummer vindt je terug (bovenaan) op de factuur of in Mijn KPN.

Opvragen Klantnummer
Ok, gevonden en toegevoegd. Overigens ben ik heel tevreden met de data die ik nu heb. Dus voor mij hoeft er niks te veranderen.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat je op dit moment een Mobiel Basis abonnement bij KPN afneemt. Dit contract verloopt inderdaad binnenkort. Deze gratis bundel zit tegenwoordig niet meer bij Spotify Premium. Als je het abonnement verlengt komt de 1500 MB extra i.v.m. Spotify Premium te vervallen, omdat je dan Spotify Premium opnieuw moet toevoegen aan het nieuwe abonnement.

Je geeft aan dat het abonnement (op dit moment afneemt) niet hoeft te veranderen. In dat geval zou ik adviseren om het contract niet te verlengen. Dit zorgt ervoor dat je de 1500 MB extra behoud en dat het abonnement maandelijks opzegbaar is, kosten blijven hetzelfde.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag van je.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat je op dit moment een Mobiel Basis abonnement bij KPN afneemt. Dit contract verloopt inderdaad binnenkort. Deze gratis bundel zit tegenwoordig niet meer bij Spotify Premium. Als je het abonnement verlengt komt de 1500 MB extra i.v.m. Spotify Premium te vervallen, omdat je dan Spotify Premium opnieuw moet toevoegen aan het nieuwe abonnement.

Je geeft aan dat het abonnement (op dit moment afneemt) niet hoeft te veranderen. In dat geval zou ik adviseren om het contract niet te verlengen. Dit zorgt ervoor dat je de 1500 MB extra behoud en dat het abonnement maandelijks opzegbaar is, kosten blijven hetzelfde.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag van je.

Dank je wel. Ik laat mijn huidige abbo gewoon doorlopen. 👍🏻
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Ingepinge. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden! ☺️

Reageer