Beantwoord

Spotify bij verlenging?

• 21 september 2018
  • 7 reacties
  • 531 keer bekeken

Badge
Goede dag,

Momenteel geniet ik van de service Spotify Premium die gekoppeld is aan m’n huidig telefoon abonnement (25GB data). Deze maand is er de mogelijkheid om dit abo te verlengen. Bij de keuze voor iPhone XS 25GB data is er een optie om van Spotify Premium gebruik te maken voor 9€ p/maand.

Mijn vraag: kan ik niet meer “kosteloos” gebruik maken van m’n huidige Spotify Premium zodra ik het huidig abo verleng, ondanks dat de keuze voor het aantal datalimiet gelijk blijft en ik dus genoodzaakt ben om 9€ p/maand extra bovenop te betalen?

In afwachting op uw reactie.
Met vriendelijke groet,

Randy J.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 september 2018, 11:44

Goedemorgen Randy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De situatie die je schetst klopt inderdaad. Bij onze nieuwere abonnementen, waar je voor kiest als je gaat verlengen, zit geen Spotify Premium meer bij inbegrepen. Voor € 8,99 kan je Spotify Premium erbij nemen, voor € 13,99 Spotify Family. De keuze wat betreft abonnement maakt hier helaas geen verschil in, er zijn andere voorwaarden en een daarvan is Spotify Premium niet meer inclusief. Wel kan ik me voorstellen dat het 25GB abonnement op dit moment (Sim Only) goedkoper is dan het abonnement dat je nu afneemt, los van de eventuele toestelkosten die je maandelijks wil gaan betalen.

Maar een abonnement inclusief Spotify Premium bieden we dus niet meer aan, als antwoord op je vraag 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Randy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De situatie die je schetst klopt inderdaad. Bij onze nieuwere abonnementen, waar je voor kiest als je gaat verlengen, zit geen Spotify Premium meer bij inbegrepen. Voor € 8,99 kan je Spotify Premium erbij nemen, voor € 13,99 Spotify Family. De keuze wat betreft abonnement maakt hier helaas geen verschil in, er zijn andere voorwaarden en een daarvan is Spotify Premium niet meer inclusief. Wel kan ik me voorstellen dat het 25GB abonnement op dit moment (Sim Only) goedkoper is dan het abonnement dat je nu afneemt, los van de eventuele toestelkosten die je maandelijks wil gaan betalen.

Maar een abonnement inclusief Spotify Premium bieden we dus niet meer aan, als antwoord op je vraag 😉
Badge
Dank voor je reactie Susan!

En veronderstel dat ik m'n abo met Sim Only verleng, kan ik nog van m'n huidige Spotify Premium gebruiken of moet ik alsnog 9euro /pmaand betalen?

Met vriendelijke groet,
Randy J.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Randy.

Geen probleem! Ook als je gaat voor een nieuw Sim Only abonnement zal je een van de nieuwere abonnementen aanvragen en hiermee vervalt Spotify Premium alsnog. Je moet het zo zien dat elke wijziging die niet binnen je contract gaat (dus verhogen kan wel binnen je contract, verlagen of ander abonnement niet) ervoor zorgt dat je gaat betalen voor Spotify Premium.
Badge
Hi Susan,

Eindelijk heb ik m’n abonnement verlengd (dezelfde nummer en toestel) én daarbij extra dienst Spotify Premium genomen.
Nou heb ik zojuist Spotify geopend en zie ik dat ik opeens de Free versie heb.

Activeringscode kan ik niet vinden en die opvragen lukt ook steeds niet. Kun je me hieraan helpen?

Met vriendelijke groet,

Randy J.
Badge
Nevermind, het is alweer verholpen!
Goede dag,

Momenteel geniet ik van de service Spotify Premium die gekoppeld is aan m’n huidig telefoon abonnement (25GB data). Deze maand is er de mogelijkheid om dit abo te verlengen. Bij de keuze voor iPhone XS 25GB data is er een optie om van Spotify Premium gebruik te maken voor 9€ p/maand.

Mijn vraag: kan ik niet meer “kosteloos” gebruik maken van m’n huidige Spotify Premium zodra ik het huidig abo verleng, ondanks dat de keuze voor het aantal datalimiet gelijk blijft en ik dus genoodzaakt ben om 9€ p/maand extra bovenop te betalen?

In afwachting op uw reactie.
Met vriendelijke groet,

Randy J.
Je wordt dus gelokt met extras en als dan eenzijdig de voorwaarden worden gewijzigd krijg je minder dan wast je voor gekozen hebt.

Niet netjes van KPN

Reageer