Beantwoord

spotify premium

  • 20 January 2020
  • 8 reacties
  • 337 keer bekeken

Sinds 28-12 is mijn nieuwe telefoon abonnement ingegaan. Nu werkt sinds kort mijn spotify premium niet meer, en ben ik teruggezet naar spotify free. 
 

Als ik mijn gegevens invullen bij kpn spotify activeren, zegt die dat mijn gegevens onbekend zijn.

Hoor graag wat het probleem is,

 

mvg

icon

Beste antwoord door Lisa 20 January 2020, 21:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@LvdD Welkom op ons Forum! Ik heb je Spotify account opnieuw geactiveerd. Vervelend dat het niet lukte toen je het zelf probeerde. Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een activatie-link/code. Veel succes met activeren, mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Lisa We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het Spotify probleem is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Hoi, ik heb hetzelfde probleem…. collega kon mij telefonisch niet helpen...

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Pymol :smile: ! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +17

@Pymol En voila! Ik heb je kunnen vinden. Binnen 3 uur ontvang je een activatiecode via de sms. 
Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :blush:

@Lisa jij hebt me goed geholpen…. Het is gefixt!!! collega’s van jou konden mij niet helpen aan de chat en aan de telefoon  (die verwezen me zelf door naar spotify met mijn probleem) 

 

netjes… en bedankt! 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Pymol Dat is leuk om te horen! Fijn dat het is opgelost. :smile:

Reageer