Spotify Premium omzetten naar Apple Music

• 30 juni 2015
  • 4 reacties
  • 566 keer bekeken

Goedemiddag,

Nu Apple met haar eigen muziekdienst komt, vroeg ik mij af of KPN ook abonnementen gaat aanbieden waarbij deze streamingsdienst zit inbegrepen, zoals nu met Spotify het geval is.

Daarnaast vraag ik mij af of KPN het dan mogelijk gaat maken om je abonnement met Spotify om te zetten naar Apple Music. Momenteel heb ik namelijk Spotify Premium gratis in mijn abonnement zitten, maar misschien bevalt Apple Music straks wel beter. Vandaar dat ik me afvraag hoe KPN hierop gaat inspelen. Ik begrijp dat KPN een samenwerkingsverband met Spotify heeft, dus acht ik de kans niet groot dat het omzetten van je abonnement straks mogelijk is, maar dat is natuurlijk gissen. Daarom zou ik graag willen weten wat KPN van plan is.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Kasper

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik denk dat KPN een deal met Spotify heeft gesloten, en niet met Apple waardoor dit (op korte termijn) niet mogelijk is.

Misschien dat op de lange termijn KPN deals kan/gaat maken met Apple waardoor dit mogelijk wordt.

Robin

Reputatie 4
Badge +1
Ik hoop echt dat KPN de keuze gaat aanbieden.

De prijs is hetzelfde dus daar hoeven ze het niet om te laten.

Ik ben hier al helemaal om naar apple music, en heb dus bij zowel mijn KPN alles in 1 alswel mijn mobiele abo spotify wat ik niet meer ga gebruiken.

Tijd om met de markt mee te gaan zou ik zeggen.

Reputatie 6
Badge +9
Apple zit niet te wachten op dit soort deals, Apple stuurt met de marketing strategie op Exclusief zijn en doet niet aan promo deals.

Daarnaast zal Spotify niet zitten te wachten op een partner (KPN) die het ook met een ander doet (Apple) 

Zowel Apple als Spotify zullen dit niet "toelaten" 

Reputatie 4
Badge +1
Dat is niet waar.

Kijk maar eens naar de deals met t-mobile en at&t ;-)

Apple zal het juist leuk vinden als de grote providers apple zaken in een package deal aan klanten aanbieden. Hoeven ze zelf geen marketing&sales te doen en toch harken ze tonnen aan dollars binnen.

Reageer