Beantwoord

Spotify van premium naar free

  • 13 March 2019
  • 9 reacties
  • 176 keer bekeken

Bij verlengen abonnement is mijn spotify van premium naar free gegaan.
ik kan geen activatiecode aanvragen omdst mijn telefoonnummer niet wordt herkend.
Hoe nu verder? Betaal er wel voor maar kan er geen gebruik van maken...

Glenn
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 March 2019, 10:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Heb je dan Spotify Premium als optie gecontracteerd immers bij de nieuwe abonnementen is Spotify Premium niet meer inbegrepen.
Zoals in mijn bericht staat, ik betaal ervoor, dus ja is geactiveerd
Reputatie 7
Helder, ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.
Reputatie 7
Badge +21
@Glenn Harleman, bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat je een verlenging hebt gedaan en hierbij hebt gekozen om Spotify Premium te behouden. Echter na de verlenging heb je opeens geen Premium meer. Dat is niet de bedoeling! Ik ga het zo snel mogelijk voor je uitzoeken en rechttrekken. Ik heb hiervoor wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan hoop ik snel een nieuwe activatiecode voor je te kunnen aanvragen.
Staat erin
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Glenn Harleman, Susan is een aantal dagen vrij, daarom neem ik het even over. In je forum profiel zie ik je gegevens nog niet terug. Wil je het controleren en je gegevens (nog een keer) toevoegen?
Nu wel als het goed is
Per wanneer kan ik mij spotify premium waar ik voor betaal weer gebruiken? Duurt wel erg lang zo
Reputatie 7
Badge +21
@Glenn Harleman, binnen nu en 3 uurtjes ontvang je een nieuwe activatiecode per sms. Die kan je op deze website activeren, en koppelen aan jouw Spotify account om hem zo weer Premium te maken.

Reageer