Beantwoord

Spotify via KPN: vriendin via Spotify Family?11

• 2 juni 2015
  • 15 reacties
  • 4032 keer bekeken

Voorheen had ik een Spotify family-account waarmee mijn vriendin voor 5 euro extra ook Spotify Premium had. Nu heb ik onlangs een Zorgeloos KPN-abonnement afgesloten waarbij ik gratis Spotify Premium kreeg.

Nu wilde ik zojuist mijn account upgraden naar Spotify Family, zodat mijn vriendin ook weer van Spotify Premium gebruik kan maken. Echter lukt dit via Spotifymcom niet; ik krijg de volgende foutmelding:

'Er is op dit moment helaas geen ondersteuning mogelijk om deze wijziging in je abonnement te kunnen doorvoeren. Neem contact op met konze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen'

'Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner Kpn. Benader Kpn voor vragen over je abonnement.'

Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 3 juni 2015, 15:01

Hi @OscarSchade

Welkom op het KPN Forum! Bij KPN kun je gebruik maken van Spotify Premium, maar niet van Spotify Family. Om deze reden lukt het je niet om de aanmelding te doen. Wanneer je gebruik wilt maken van Spotify Family, dan kun je via Spotify zelf een abonnement nemen of je vriendin kan natuurlijk een apart Spotify abonnement nemen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @OscarSchade

Welkom op het KPN Forum! Bij KPN kun je gebruik maken van Spotify Premium, maar niet van Spotify Family. Om deze reden lukt het je niet om de aanmelding te doen. Wanneer je gebruik wilt maken van Spotify Family, dan kun je via Spotify zelf een abonnement nemen of je vriendin kan natuurlijk een apart Spotify abonnement nemen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Kan je nu wel spotify Family afsluiten via KPN? Bovenstaande vraag dateert uit 2015.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @awff, welkom! Het antwoord is helaas nee, dit is niet mogelijk en gaat ook niet op korte termijn komen. Mocht hier ooit iets in veranderen dan zullen we dat zeker hier op het forum delen!
Als je je voor spotify family wilt aanmelden, en je hebt een spotify premium bij kpn, moet kpn dan nog iets activeren/de-activeren ?
Of kun je je direct bij spotify aanmelden voor een family account? Zie ook bovenstaande opmerking van OscarSchade.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi HansFemke, welkom op het forum! Als je van Spotify Premium via KPN wilt overstappen naar Spotify Family (via Spotify zelf), dan kan ik jouw Premium account terug zetten naar Free. Vervolgens kun je via Spotify dat account koppelen aan Spotify Family.

Als je wilt dat ik jouw Spotify account terugzet naar Free, laat me dat dan weten. 🙂
Justin, weet jij hoe snel ik mij kan aanmelden voor spotify familie nadat jij de spotify premium van KPN op Free hebt gezet?
Als dat bijna direct is mag je wat mij betreft dat NU direct doen.
HansFemke
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Hans, zolang je Spotify Premium via KPN hebt, verlengen wij dit abonnement ieder maand bij Spotify. In jouw geval doen we dat altijd rond de 19e van de maand. Als ik nu jouw Spotify Premium opzeg, wordt deze rond 19 oktober teruggezet naar Free. Doen we dit na de 19e, dan maak je tot 19 november gebruik van Spotify Premium via KPN.
Justin, Graag spotify premium rond 19 oktober terugzetten naar Free.
Graag even een bericht wanneer je dat gedaan hebt.
Ook even een berichtje dat je dit bericht gelezen hebt, zodat wij er op kunnen rekenen dat dit gebeurt. Gr. Hans Femke.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Hans, bedankt voor je reactie! Ik heb nu opdracht gegeven jouw Spotify account terug te zetten naar Free. Je zult zien dat jouw account rond 19 oktober vanzelf terugvalt naar Free.
Hoe zit het dan met de kosten van spotify? worden die in mindering gebracht op je abbonement zodra je weer naar spotify free word gezet?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Jack! Als je de betaalde variant afneemt van Spotify vervallen die kosten bij het stopzetten. Als Spotify Premium zit inbegrepen bij het abonnement ontvang je geen korting als je daar geen gebruik van maakt.
Het peperdure abonnement van KPN wordt verkocht met 'besparen op spotify' maar als de kpn versie slechts door 1 persoon kan worden gedeeld, en niet mag worden uitgebreid - moet je alsnog een family abonnement van 14,95 per maand afsluiten. Geef dan in ieder geval korting aan de abonnee als hij geen gebruik maakt van het kpn spotify abonnement. Opnieuw KPN - dit stinkt naar slimme managerstrucjes om je klanten- in dit geval families - te benadelen. Je krijgt spotify - waar je indirect natuurlijk voor betaalt anders was het abonnement maandelijks geen tientjes duurder dan Ziggo - maar geen restitutie als je het niet gebruikt. Wees er nu eens voor de klant - zonder die slimmigheidjes! Voorkomt optredens in Radar 🙂
Het zou erg fijn als KPN de mogelijkheid van Spotify Family gaat aanbieden , (dit mag van mij prima via tegen 4.95bij betalen).
Reputatie 7
Badge +27
@kpnfan not: Bij de nieuwe abonnementen is Spotify niet meer inbegrepen, misschien is dat voor jou een betere optie 🙂 Als je gebruik wil maken van een Family account ben je dan goedkoper uit. Zie ook de Internet en TV abonnementen.

Liever hadden we met Spotify een oplossing gevonden om Family aan te kunnen bieden met korting, dat is helaas nog niet gelukt.
Hoi @awff, welkom! Het antwoord is helaas nee, dit is niet mogelijk en gaat ook niet op korte termijn komen. Mocht hier ooit iets in veranderen dan zullen we dat zeker hier op het forum delen!
Het is nu 5 maanden later en ik kan nog steeds geen Spotify Family verkrijgen bij KPN.........
Gaat het ooit nog komen?

Reageer