Nu wilde ik zojuist mijn account upgraden naar Spotify Family, zodat mijn vriendin ook weer van Spotify Premium gebruik kan maken. Echter lukt dit via Spotifymcom niet; ik krijg de volgende foutmelding:
'Er is op dit moment helaas geen ondersteuning mogelijk om deze wijziging in je abonnement te kunnen doorvoeren. Neem contact op met konze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen'
'Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner Kpn. Benader Kpn voor vragen over je abonnement.'
Kan iemand mij helpen?
Beste antwoord door Cindy_
Hi @OscarSchade,
Welkom op het KPN Forum! Bij KPN kun je gebruik maken van Spotify Premium, maar niet van Spotify Family. Om deze reden lukt het je niet om de aanmelding te doen. Wanneer je gebruik wilt maken van Spotify Family, dan kun je via Spotify zelf een abonnement nemen of je vriendin kan natuurlijk een apart Spotify abonnement nemen.
Met hartelijke groet,
Cindy
Bekijk origineel
Welkom op het KPN Forum! Bij KPN kun je gebruik maken van Spotify Premium, maar niet van Spotify Family. Om deze reden lukt het je niet om de aanmelding te doen. Wanneer je gebruik wilt maken van Spotify Family, dan kun je via Spotify zelf een abonnement nemen of je vriendin kan natuurlijk een apart Spotify abonnement nemen.
Met hartelijke groet,
Cindy