Ik voel me slachtoffer van stalking door KPN. Ik heb 2 goedkope sim-only abonnementen. Nu ben ik deze week al enkele malen door een callcenter gebeld. Toen ik aangaf dat KPN momenteel geen goedkopere abonnementen heeft werd ik gedwongen om naar haar voorstel te luisteren.Ik gaf toen aan niet gediend te zijn van deze praktijken. Zeker van KPN niet. Vervolgens gaf zij aan dat er een code naar mij zou worden gestuurd. Ik ruik onraad en verbreek de verbinding. Even daarna weer een telefoontje van dezelfde persoon. Ik gaf aan het niet te vertrouwen. Ik voel mij zeer benadeeld en overweeg serieus weg te gaan bij KPN. Het doet mij zeer (was 36 jaar werkzaam bij KPN) dat een bedrijf zo diep gezonken is.
Met vriendelijke groet,
Kees
Â
[i]*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking[/i]
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel