Beantwoord

Stalking callcenter

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik voel me slachtoffer van stalking door KPN. Ik heb 2 goedkope sim-only abonnementen. Nu ben ik deze week al enkele malen door een callcenter gebeld. Toen ik aangaf dat KPN momenteel geen goedkopere abonnementen heeft werd ik gedwongen om naar haar voorstel te luisteren.Ik gaf toen aan niet gediend te zijn van deze praktijken. Zeker van KPN niet. Vervolgens gaf zij aan dat er een code naar mij zou worden gestuurd. Ik ruik onraad en verbreek de verbinding. Even daarna weer een telefoontje van dezelfde persoon. Ik gaf aan het niet te vertrouwen. Ik voel mij zeer benadeeld en overweeg serieus weg te gaan bij KPN. Het doet mij zeer (was 36 jaar werkzaam bij KPN) dat een bedrijf zo diep gezonken is.

Met vriendelijke groet,

Kees

 

[i]*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking[/i]

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 October 2019, 11:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Kees. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je telefonisch lastig gevallen wordt. Dit is zeker niet de manier om met klanten om te gaan. Ik lees dat je zelf ook 36 jaar voor KPN hebt gewerkt, waarschijnlijk weet je zelf ook dat dit niet de manier is waarop wij te werk gaan. Ik zoek daarom graag voor je uit of ik kan achterhalen welke afdeling/collega dit is geweest om ze duidelijk te maken dat dit niet de manier is. Om bij jou dossier te kunnen heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Verder zie ik dat je twee topics hebt aangemaakt. Het is overzichtelijker om in één topic te reageren. Daarom heb het andere topic daarom verwijderd. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Kees. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je telefonisch lastig gevallen wordt. Dit is zeker niet de manier om met klanten om te gaan. Ik lees dat je zelf ook 36 jaar voor KPN hebt gewerkt, waarschijnlijk weet je zelf ook dat dit niet de manier is waarop wij te werk gaan. Ik zoek daarom graag voor je uit of ik kan achterhalen welke afdeling/collega dit is geweest om ze duidelijk te maken dat dit niet de manier is. Om bij jou dossier te kunnen heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Verder zie ik dat je twee topics hebt aangemaakt. Het is overzichtelijker om in één topic te reageren. Daarom heb het andere topic daarom verwijderd. Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik het graag!

Reageer