Beantwoord

Stopzetten facturen per post

  • 2 September 2021
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik wil graag de facturen per post voor mijn 06 stopzetten. Dit kan ik kennelijk niet zelf regelen op mijnkpn.nl  is dat juist?

 

Verder verbaast het mij dat er bij einddatum abonnement staat juni 2021!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 September 2021, 20:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Wisse Coaching, uitzetten van papieren factuur kan inderdaad niet via MijnKPN, wel via de klantenservice. Het makkelijkste en snelste is dit geregeld door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.”

De einddatum die je ziet zal duiden op de einddatum van het contract. Na einde contract loopt jouw abonnement gewoon door als maandelijks opzegbaar. Je kunt eventueel een nieuw contract aangaan of het huidige zonder iets te wijzigen door laten lopen. 

Helaas geeft de chat aan dat ik het zelf moet aanpassen bij producen - extra opties. Maar dat kan dus niet

 

Reputatie 7
Badge +19

Dat maakt dan wel erg lastig inderdaad @Wisse Coaching . Zou je jouw profiel in willen vullen en vervolgens mij even een seintje willen geven? Dan zet ik het voor je uit. 

Hoi,

ik heb zoveel mogelijk velden ingevuld. Hoop dat het goed gaat want er staat overal privé achter terwijl het een zakelijk account is. Zou fijn zijn als je de papieren post stop kan zetten. Hoor graag weer van je.

Groeten, Annelies

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Wisse Coaching, bedankt! Ik zie inderdaad dat het nu aan staat. En we kunnen het uitzetten, maar dat kan alleen door middel van een sms-verificatie. En dat mag dan, vanuit fraudegevoeligheid, weer niet via het forum. Mijn verzoek is dus toch om even te bellen (0800-0402) of te chatten. Ik maak een notitie met je verzoek, zodat de collega's direct weten wat de bedoeling is. Het is dan zo gepiept!

Beste, 

Ik krijg een mail over deze chat, geen idee waarom. ik heb nl enige tijd terug een collega van jullie gesproken die papieren facturen heeft stopgezet!

 

Groet, Annelies