Vraag

Storing activeren simkaart

  • 16 May 2019
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb gisteren een nieuwe simkaart geïnstalleerd en geactiveerd, maar het enige wat ik in beeld krijg is “geen service”. Gebeld met de klantenservice om 15.00 uur en kreeg te horen dat er een storing is, maar deze zou met 4 uur verholpen moeten zijn. Vanochtend nog steeds geen 4G, weer gebeld, zelfde verhaal te horen gekregen, weer 4 uur wachten. Mocht het dan nog niet verholpen zijn, dan gaat de oplostermijn naar 5 werkdagen. De ene medewerker zegt dat status op suspended staat en de ander zegt op actief.
Ik geloof en snap er niets meer van. Wie kan mij duidelijkheid verschaffen over wat voor storing er nu aan de hand is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wie oh wie?
Hoi @Hammer61 . Welkom op het forum.
Wat een narigheid en onduidelijkheid! Je wilt uiteraard gelijk, ongestoord van je diensten kunnen genieten! Ik hoop dat het ondertussen is opgelost? Zo niet, wil ik graag voor je naar de status kijken maar dan heb ik je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 🙂
Ik heb geen reactie meer gehad en ga er van uit dat je het probleem via andere weg hebt kunnen oplossen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 🙂