Storing en slechte klantenservice leid tot annuleren KPN Mobiel en Thuis

  • 21 November 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo,

 

Vorige week Donderdag had ik een mobiel met abonnement besteld en ~€600 betaald, wat niet goed was binnengekomen door wat achteraf een storing bleek bij KPN. Prima, kan gebeuren.

Echter had ik de Vrijdag en Zaterdag een aantal keer gebeld om te vragen wat er met mijn bestelling aan de hand was en had telefonisch 2x opnieuw een bestelling geplaatst omdat het maar niet wilde lukken. Maar ik kreeg telefonisch van verschillende mensen  van verschillende afdelingen steeds verschillende antwoorden van wat het probleem nou was. En had Vrijdag gevraagd om mijn bestelling te annuleren.

Nu heb ik laatst weer gebeld met de vraag wanneer ik nou eens een annuleringsbevestiging kreeg, met alleen als antwoord te krijgen dat mijn annulering niet goed was doorgekomen. Héél fijn.

Nu had ik een annulering nogmaals aangevraagd, waarbij ik te horen kreeg dat mijn 1e bestelling EERST handmatig ingevoerd moest worden, wat max 7 een paar werkdagen kan duren. En dat het dan pas geannuleerd kan worden. Waarbij ik dan nog eens 14 werkdagen op mijn €600 moet wachten.

 

Het hele feit dat ik nu straks bijna een maand moet gaan wachten op €600(Wat echt niet kan anno 2019)  is niet echt overtuigend geweest om over te stappen naar KPN Mobiel en Thuis en heb beide daardoor geannuleerd.

 

Sorry KPN maar voor de hogere prijs had ik toch echt betere klantenservice verwacht.
Dit is de eerste keer dat ik zo'n rommeltje mee maak bij een bedrijf.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Kaasbroodje Welkom op het forum. Wel jammer om te horen dat je om deze reden op het forum terecht gekomen bent. Ik ben met je eens dat een maand wachten op het terugkrijgen van je geld niet van deze tijd is. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik kijken of er nog iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Kaasbroodje Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!