Beantwoord

Storing nummerbehoud al opgelost?

• 10 september 2016
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Is de storing met nummerbehoud al opgelost? Mijn vorige provider heeft mij afgelopen maandag keurig afgesloten maar kpn heeft het nummer nog steeds niet overgenomen! Onbereikbaar nu...

Admin: titel van je bericht verduidelijkt
icon

Beste antwoord door Justin_ 13 september 2016, 17:22

Hoi Joor, welkom op het forum! Wat lastig dat je nu niet telefonisch bereikbaar bent 😞 Ik kijk graag voor je hoe we dit op kunnen lossen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.Hoi Joor, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Daarom ga ik ervan uit dat je telefoonnummer inmiddels is overgezet naar KPN.

Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Joor, welkom op het forum! Wat lastig dat je nu niet telefonisch bereikbaar bent 😞 Ik kijk graag voor je hoe we dit op kunnen lossen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Joor, welkom op het forum! Wat lastig dat je nu niet telefonisch bereikbaar bent 😞 Ik kijk graag voor je hoe we dit op kunnen lossen. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.Hoi Joor, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Daarom ga ik ervan uit dat je telefoonnummer inmiddels is overgezet naar KPN.

Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden 🙂
Is de storing dan inderdaad opgelost?

Reageer