[Storing] wat doe je bij problemen met je mobiele telefoon

• 9 augustus 2016
  • 0 reacties
  • 952 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1884 reacties
Er is weinig zo vervelend als een storing, waardoor je -al is het maar tijdelijk- geen gebruik kunt maken van onze diensten. Natuurlijk doen we ons uiterste best om zulke storingen tot een minimum te beperken en stellen we alles in het werk om ze zo snel mogelijk te verhelpen. In dit bericht leggen wij uit wat je kan doen bij een storing met je mobiele telefoon (smartphone).

Is er een actuele storing?
Heb je problemen met mobiel bellen, gebeld worden of mobiel internet? Kijk dan eerst of er een algemene storing is of een storing in jouw buurt. Op deze pagina vind je een overzicht van de actuele mobiele storingen.

Wat kan ik doen als ik niet mobiel kan bellen of gebeld worden?
Kan je niet bellen of gebeld worden met je mobiele telefoon/smartphone in Nederland? Wij hebben alvast een paar handige stappen op een rij gezet om het probleem te verhelpen. Kom je er niet uit? Stel dan je vraag op ons forum.

Hoe werkt mijn toestel of tablet?
Ben je op zoek naar een bepaalde instelling of wil je weten hoe iets werkt op je mobiele telefoontoestel of tablet? Gebruik onze toestelhulp om veelvoorkomende problemen op te lossen of een antwoord te vinden op je vraag.

Wat doe je als je mobiele telefoon geblokkeerd is?
Je kent het wel, je weet je pincode niet meer en voordat je het weet is je smartphone geblokkeerd. Gelukkig is er een oplossing. Op onze website vind je tips wat je kan doen als je mobiele telefoon is geblokkeerd.

Mijn telefoon is kapot of gestolen
Bah, wat een domper, je telefoon is gevallen of iemand heeft je smartphone gestolen. Niet leuk! Wij helpen je graag om het leed een beetje te verzachten. Heb je schade aan je toestel, ben je de telefoon verloren of heeft iemand je smartphone gestolen? In onze artikelen over schade aan je toestel en verlies of diefstal vind je alle stappen die je kan uitvoeren.

Mobiel internet werkt niet op je mobiele telefoon?
Dat is erg lastig in deze moderne tijd van apps en mobiele website. Geen paniek echter, wij helpen je graag. Het werkt vaak goed om je mobiele telefoon even opnieuw op te starten. Op onze website hebben wij nog meer tips om je internetstoring op te lossen.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer