Beantwoord

Surf & mail totaal

• 13 juni 2012
  • 1 reactie
  • 9965 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo, In 2010 heb ik met mijn nieuwe abonnement een surf & mail totaal aangeschaft voor 2,50 euro levenslang. Omdat het 2 jarige abonnement nu afloopt werd ik gebeld door KPN voor een verlengingsvoorstel. Omdat ik mijn huidig abonnement wil behouden ben ik niet ingegaan op het voorstel. Ik wil graag zeker weten dat na afloop van het contract de huidige voorwaarden en prijzen in stand blijven. Waar kan ik dit terugvinden?
icon

Beste antwoord door Eduard 14 juni 2012, 10:55

Beste SB,

Als ik u goed begrijp vraagt u zich af of na afloop van uw 2-jarige abonnement uw abonnement hetzelfde zal blijven. Op het moment dat u het abonnement niet opzegt of verlengd, blijft het abonnement op dezelfde voorwaarden doorlopen. Er wordt enkel jaarlijks een inflatiecorrectie toegepast. 

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Beste SB,

Als ik u goed begrijp vraagt u zich af of na afloop van uw 2-jarige abonnement uw abonnement hetzelfde zal blijven. Op het moment dat u het abonnement niet opzegt of verlengd, blijft het abonnement op dezelfde voorwaarden doorlopen. Er wordt enkel jaarlijks een inflatiecorrectie toegepast. 

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Reageer