Beantwoord

SUSPENDED SIM etc etc

• 23 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

HELP
nadat ik sinds oktober 2017 steeds slechte kwaliteit van gesprekken had, werkelijk alles wat mogelijk was geprobeerd (nieuwe iphone, nieuwe Samsung, onderzoek van KPN technische dienst) kwam het fenomeen nieuwe simcard om de hoek.
januari 2018: sim suspended
juli: weer nieuwe simcard, geen verbetering
in buitenland slecht te bereiken wat vervelend was ivm ANWB icm autopech

gisteren(op advies van helpdesk) een nieuwe sim geplaatst en geactiveerd: geen service
ik zit dagenlang zonder telefoon, ben onbereikbaar.
Medewerkster KPN winkel kan niets doen
KPN helpdesk kan niets doen en vroeg zich af waarom ik steeds nieuwe simcards plaats

inmiddels al die ellende meer dan zat maar weggaan bij KPN kost me € 550,- omdat het contract niet voortijdig kosteloos beëindigd. kan worden.
of: een zakelijk abonnement nemen want dat zou ik sneller geholpen kunnen worden.
bij mijn weten heb ik een zakelijk abo afgesloten maar is dat ergens veranderd met verlengen...

Is er iemand die iets voor me kan betekenen?
😣 mijn dank is groot!
icon

Beste antwoord door Joran 27 augustus 2018, 09:13

Gelukkig is het activeren inmiddels gelukt!

Ik heb verder weinig opbeurend nieuws. Ik begrijp uit het (vele) contact met de klantenservice dat er geen verbeteringen in het bereik worden verwacht in de nabije toekomst. Het bereik zal op deze locatie matig blijven doordat het een bosrijke omgeving is. Ik begrijp dat je er met de klachtenafdeling ook niet uit bent gekomen. Tot mijn spijt zie ik geen verdere opties om hier wat aan te doen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag klaag kraag, ik kan me voorstellen dat je hier helemaal klaar mee bent. Om niet in herhaling te vallen lijkt het me goed dat ik eerst nakijk wat er allemaal al besproken is. Hopelijk zijn er nog opties om tot een betere oplossing te komen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer aanvullen aan je profiel en een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kom ik er op terug.
Dag Joram,
dank je wel voor jouw reactie, alles zojuist ingevuld
ik ben erg benieuwd naar jouw bevindingen

PS suspended inmiddels opgeheven, de onverstaanbaarheid is gebleven....
Reputatie 7
Badge +28
Gelukkig is het activeren inmiddels gelukt!

Ik heb verder weinig opbeurend nieuws. Ik begrijp uit het (vele) contact met de klantenservice dat er geen verbeteringen in het bereik worden verwacht in de nabije toekomst. Het bereik zal op deze locatie matig blijven doordat het een bosrijke omgeving is. Ik begrijp dat je er met de klachtenafdeling ook niet uit bent gekomen. Tot mijn spijt zie ik geen verdere opties om hier wat aan te doen.
update: andere provider en geen probleem meer!

Reageer