Beantwoord

Switchen naar T-mobile in Duitsland niet mogelijk?

  • 4 February 2019
  • 7 reacties
  • 169 keer bekeken

Vorige week was ik in Zuid Duitsland en had regelmatig een slecht bereik. Volgens Sensorly gaf het netwerk van Tmobile op die plaatsen wel een goede dekking. Als ik me wilde aanmelden bij het netwerk van Tmobile werd dat echter geweigerd. Wat is de reden daarvan?
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 February 2019, 10:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Caroline, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je geen verbinding kreeg met t-mobile op het moment dat je dit probeerde. Er zijn enkele providers waar we samenwerkingen mee hebben in Duitsland, t-mobile sinds kort niet meer. Heb je ook andere netwerken getest? Handmatig een netwerk selecteren is altijd te proberen, en kijk (de volgende keer) ook even of het werkt als je 4G uitschakelt.
Is er ergens een overzicht te vinden met welke providers KPN een samenwerking heeft in de diverse Europese landen?
Reputatie 7
Badge +21
@Caroline56, in dit topic kan je hier meer over lezen. De directe link naar de website die dit bijhoudt (niet van KPN zelf) kan je hier vinden!
Dankjewel voor je reactie maar dit is niet het antwoord op mijn vraag. Ik zou graag een lijst zien met welke providers KPN wel een over een om heeft in de diverse Europese landen zodat ik weet met welk netwerk ik verbinding kan maken en welke niet.
Reputatie 4
Badge +4
Dit is wel pijnlijk om te zijn want bij mij was T-Mobile het enigste netwerk wat goed 4G gaf in Duitsland tijdens vakanties😖
Vreemd, KPN zegt immers hiermee geen overeenkomst te hebben. Mij lukte het absoluut niet, ik werd constant geweigerd op het netwerk van T-Mobile
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen, voor Duitsland zijn de netwerken op dit moment: Telefónica Germany GmbH & Co. OHG, Telekom Deutschland GmbH en Vodafone GmbH. Indien je nog meer specifieke landen wilt weten, kan ik dat even voor je opzoeken. Maar in elk land geldt eigenlijk, test er sowieso 2 of 3 om te kijken welke het beste werkt! Dus niet automatisch verbinden, maar handmatig een paar proberen.

Reageer