Beantwoord

Tarief Zwitserland

• 2 september 2014
  • 4 reacties
  • 1233 keer bekeken

Welke tarieven voor mobiele telefonie gelden er op dit moment voor Zwitserland?

Het is geen EU land maar in het verleden werd er voor Zwitserland een uitzondering gemaakt. Je kon mobiel bellen tegen EU tarief.

Is dat nog steeds zo? Ik kan het namelijk nergens vinden op de website.

Alvast mijn hartelijk dank voor uw antwoord!

icon

Beste antwoord door Shugosha 3 september 2014, 23:31

Dan zal ik de tarieven wel hier voor u plaatsen. Hier werkt het overigens wel met Firefox.

Bellen€ 1,28 /min€ 0,12 /min
Gebeld worden€ 0,87 /min€ 0,00 /min
Sms€ 0,77 /sms€ 0,08 /sms
Internet€ 0,25 /MB€ 0,20 /MB
De eerste kolom is het standaard tarief, de tweede kolom is het tarief met KPN opreis actief. KPNopreis is een aanvullende bundel waar geen abonnementskosten bij zitten. Hiermee krijgt u een lager tarief bij bellen en gebeld worden. Daar staat dan wel een start tarief tegenover van 50 cent bij bellen en gebeld worden. Vandaar ook dat ik zeg dat het wijs is om kpnopreis aan te hebben, voor Zwitserland is er namelijk geen nadeel ;)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Alle tarieven voor het buitenland zijn hier te vinden op de website. Zwitserland is een land waarbij het een must is om KPN opreis aan te zetten voor bellen en gebeld te worden. Zelfs met het start tarief van 50 cent ben je per minuut goedkoper uit.

Ja, die pagina heb ik ook gezien. De paginaweergave is niet goed in Mozilla Firefox, ik krijg preapaid tarieven te zien terwijl ik abonnement geselecteerd heb.

Ik heb daarna die pagina al in Internet Explorer bekeken maar ook daar wordt ik niet veel wijzer van.

Nergens staat zwart op wit dat in Zwitserland hetzelfde tarief geldt als in EU landen.

Misschien dat iemand anders het wel kan vinden, maar ik niet.

Reputatie 7
Badge +12
Dan zal ik de tarieven wel hier voor u plaatsen. Hier werkt het overigens wel met Firefox.

Bellen€ 1,28 /min€ 0,12 /min
Gebeld worden€ 0,87 /min€ 0,00 /min
Sms€ 0,77 /sms€ 0,08 /sms
Internet€ 0,25 /MB€ 0,20 /MB
De eerste kolom is het standaard tarief, de tweede kolom is het tarief met KPN opreis actief. KPNopreis is een aanvullende bundel waar geen abonnementskosten bij zitten. Hiermee krijgt u een lager tarief bij bellen en gebeld worden. Daar staat dan wel een start tarief tegenover van 50 cent bij bellen en gebeld worden. Vandaar ook dat ik zeg dat het wijs is om kpnopreis aan te hebben, voor Zwitserland is er namelijk geen nadeel ;)

Dank u wel voor alle moeite.

Wel vreemd dat u in firefox een ander beeld hebt dan ik.

(Ik gebruik Firefox 31.0/ Windows 8.1

Sommige pagina's op deze website zien er zeer vreemd uit. Regels en letters lopen letterlijk in elkaar over).

Reageer