Beantwoord

Te duur abonnement

Beste KPN,

Ik ben al jaren klant bij jullie, maar de laatste tijd ben ik steeds minder tevreden. Ik betaal 45 EURO per maand voor 2 GB internet en 150 belminuten met een IPhone 5S. Als ik online kijk kan je daar 5GB internet en 200 minute voor krijgen met een IPhone 6S. Ik betaal veel te veel voor zo weinig en zo een oud toestel. Toen ik in de winkel kwam, kreeg ik te horen dat ik nog een jaar dit abonnement heb. Is hier geen oplossing voor?

Daarnaast is het de laatste tijd vaak zo dat zodra ik buiten Utrecht kom (Amsterdam, Zeewolde etc.), dat ik geen service meer heb. Ik heb dan geen internet meer en ik kan ook niemand meer bellen. Dit zorgt voor vervelende situaties. Ook opnieuw opstarten helpt dan niet. Zodra ik Utrecht weer inrijdt doet hij het vaak weer. Dit is erg vervelend aangezien ik vaak mijn navigatie op mijn telefoon nodig heb en deze dan dus wegvalt.
icon

Beste antwoord door Erik_ 4 september 2016, 14:21

Hoi Denice, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag een abonnement zou willen met meer inhoud en een nieuwer toestel. Zolang je nog binnen je huidige contract zit kun je wijzigingen doorvoeren (zoals bijvoorbeeld data verhogen). Je gaat daar in de meeste gevallen dan wel maandelijks meer betalen.

Als je een helemaal nieuw contract wilt, met eventuele actiekorting, nieuw toestel e.d., dan kan dat pas na afloop van je huidige contract. Je kunt zes maanden voor aflopen van je contract alvast verlengen. Het nieuwe contract gaat dan in zodra het oude contract helemaal is voltooid. Een nieuw toestel krijg je dan wel direct. In je MijnKPN kun je dit bijhouden, je krijgt daar een melding zodra je verlengen kunt.

Wat betreft de wegvallende verbinding: je geeft aan dat dit buiten Utrecht is. Kun je iets specifieker aangeven waar en wanneer dit plaatsvindt? Dan kan ik kijken of we daar bijvoorbeeld storing hebben.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Na het einde van je huidige contract kan je een nieuw contract, met nieuwe voorwaarden aangaan 🙂 Momenteel is er trouwens ook een landelijke internetstoring.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Denice, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag een abonnement zou willen met meer inhoud en een nieuwer toestel. Zolang je nog binnen je huidige contract zit kun je wijzigingen doorvoeren (zoals bijvoorbeeld data verhogen). Je gaat daar in de meeste gevallen dan wel maandelijks meer betalen.

Als je een helemaal nieuw contract wilt, met eventuele actiekorting, nieuw toestel e.d., dan kan dat pas na afloop van je huidige contract. Je kunt zes maanden voor aflopen van je contract alvast verlengen. Het nieuwe contract gaat dan in zodra het oude contract helemaal is voltooid. Een nieuw toestel krijg je dan wel direct. In je MijnKPN kun je dit bijhouden, je krijgt daar een melding zodra je verlengen kunt.

Wat betreft de wegvallende verbinding: je geeft aan dat dit buiten Utrecht is. Kun je iets specifieker aangeven waar en wanneer dit plaatsvindt? Dan kan ik kijken of we daar bijvoorbeeld storing hebben.
Beste Erik,

Bedankt voor je reactie. Ik zal het opzoeken in mijnkpn. Voor de verbinding ga ik wel nogmaals langs bij de winkel.

Reageer