Beantwoord

Te veel betaald toestelkosten na einde contract

  • 9 October 2019
  • 4 reacties
  • 259 keer bekeken

Mijn mobiele abonnement liep van oktober 2016 tot oktober 2018 omdat de telefoon nog goed werkte niet direct naar de winkel gegaan om over te sluiten begin 2019 toch maar naar de KPN winkel gegaan om over te sluiten toestel was helaas niet op voorraad had de medewerker gevraagd hoe het ging met teveel betaalde kosten dit was geen probleem dat werd verrekend geen stress dus nu 5 maanden later is mijn telefoon slecht logisch na 3 jaar heb KPN gebeld werd mij eerst verteld dat mijn contract van 2017 tot 2019 liep thuis gekeken op de bon hier staat echt 2016 toen weer gebeld met medewerker deze vroeg mij waarom ik wat laks was om na een paar maanden pas over te sluiten heb een abonnement van 59 euro met 5gig internet dit was het normale bedrag volgens hem en het toestel was destijds cadeau hij kon mij een nieuwe aanbieding maken voor 50 euro met nieuw toestel 27 euro voor de telefoon en 23 abonnement dit nog niet gedaan als het allemaal normaal opgelost word geen probleem zo niet zijn er denk ik wel meer providers te vinden voor 59 euro voor 5 gig kortom nu 12 maanden verder en van kastje naar de muur maar daar hangt geen telefoon
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 October 2019, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Refkle. Welkom op het KPN Forum! Goed dat je het hier meldt en jammer om te lezen dat je bij mijn collega's in de winkel dit antwoord hebt gekregen. Het is zeker niet de bedoeling dat je doorbetaalt voor je toestel, als je abonnementstermijn al is verstreken. Na 24 maanden is je toestel afbetaald. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik zal dit voor jou doorzetten naar een achterliggende afdeling om contact met je op te nemen. Zij zoeken het verder voor je uit en zorgen ervoor dat je het teveel betaalde bedrag voor het toestel terug krijgt. Ik hoor graag van je.🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi@Refkle. Welkom op het KPN Forum! Goed dat je het hier meldt en jammer om te lezen dat je bij mijn collega's in de winkel dit antwoord hebt gekregen. Het is zeker niet de bedoeling dat je doorbetaalt voor je toestel, als je abonnementstermijn al is verstreken. Na 24 maanden is je toestel afbetaald. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik zal dit voor jou doorzetten naar een achterliggende afdeling om contact met je op te nemen. Zij zoeken het verder voor je uit en zorgen ervoor dat je het teveel betaalde bedrag voor het toestel terug krijgt. Ik hoor graag van je.🙂

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Hallo  vikash  excuus voor het late berichtje heb weer een collega van je gesproken en deze melde mij dat het een oud contract was (2016) en dat dit niet om toestel huur  ging maar dat het toestel gratis was en de kosten van het tweejarig abonnement 61 euro voor 5 gig internet zelf had moeten laten stoppen ben 2 keer in de kpn winkel geweest maar niemand melde mij laat het even omzetten naar sim-only dit had mij dan bijna 40 per maand gescheeld maar iedereen hield zijn kaken stijf op elkaar nu werd mij al medegedeeld dat dit laksheid van mij was maar prima dan ben zo boos dat ik meteen mijn abonnement heb opgezegd en naar Vodafone ben verhuisd snap dat je nu uiteraard niets meer voor mij kan doen maar het zij zo Groet ref

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan mij voorstellen dat je hier boos van wordt en dat je daarom het abonnement hebt opgezegd. Wel jammer dat het zo gelopen is. Je ontvangt zo een privébericht. Zou je daarop willen reageren? Ik hoor graag van je.

Reageer