Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineelTe veel betaald toestelkosten na einde contract
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Hallo  vikash  excuus voor het late berichtje heb weer een collega van je gesproken en deze melde mij dat het een oud contract was (2016) en dat dit niet om toestel huur  ging maar dat het toestel gratis was en de kosten van het tweejarig abonnement 61 euro voor 5 gig internet zelf had moeten laten stoppen ben 2 keer in de kpn winkel geweest maar niemand melde mij laat het even omzetten naar sim-only dit had mij dan bijna 40 per maand gescheeld maar iedereen hield zijn kaken stijf op elkaar nu werd mij al medegedeeld dat dit laksheid van mij was maar prima dan ben zo boos dat ik meteen mijn abonnement heb opgezegd en naar Vodafone ben verhuisd snap dat je nu uiteraard niets meer voor mij kan doen maar het zij zo Groet ref
Ik kan mij voorstellen dat je hier boos van wordt en dat je daarom het abonnement hebt opgezegd. Wel jammer dat het zo gelopen is. Je ontvangt zo een privébericht. Zou je daarop willen reageren? Ik hoor graag van je.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.