Beantwoord

Te veel betaald voor telefoon?

  • 14 January 2019
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Goedemiddag!

Ik ben op dit topic terecht gekomen en zag bij de oudere berichten dat Moderator Erik erg productief was in het maken van meldingen en versturen van privéberichten.

Graag zou ik willen weten wat KPN voor mij kan betekenen omtrent deze zaak. Ik heb in december 2014 een abonnement met telefoon verkregen, maar zal hier dus teveel voor betaald hebben.

Dank voor uw moeite

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 January 2019, 21:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Seppie, welkom! Je geeft aan dat je vermoed dat je teveel betaald hebt voor je telefoon. Hoe bedoel je dat precies? Als je denkt dat wellicht een te hoog bedrag in rekening is gebracht voor het toestel, dan kun je dit formulier invullen. Als het gaat om doorlopende maandelijkse kosten voor het toestel, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.