Beantwoord

Te veel betaalde toestelkosten

  • 9 May 2019
  • 5 reacties
  • 119 keer bekeken

Hallo,

Een aantal jaar geleden was mijn telefoontoestel afbetaald, maar mijn abonnementskosten zijn niet omlaag gegaan. Ik heb begrepen dat de teveel betaalde kosten teruggevraagd kunnen worden via een formulier. Waar kan ik dit formulier vinden?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Ank. 15 May 2019, 12:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Ank. Daar kan ik je verder mee helpen. Ik kan je in contact brengen met een achterliggende afdeling die dit zal uitzoeken en kan corrigeren. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo @Bart_, dat zou erg fijn zijn. Ik heb de gegevens aangevuld. Hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Ank. Ik zie dat het hier gaat om een abonnement met een zakelijk abonnement? Ik werk voor de consumentenmarkt en als het om een mobiel nummer gaat dat onderdeel is van deze abonnementsgroep dan zul je je moeten melden op het Zakelijk Forum. Ik kan niet meekijken bij zakelijke abonnementen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Ank. Ik heb niet meer van je gehoord. Is alles inmiddels duidelijk? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.
Hallo @Bart_ , ik heb inmiddels contact op het zakelijk forum. Dank voor je bericht. Ik hoop dat het gaat lukken.

Reageer