Beantwoord

Te veel betaalde toestelkosten

  • 17 May 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Badge
Heb vandaag contact gehad over mijn verhuizing en heb mijn abonnement omgezet naar sim only en werd er toen door de
.hele vriendelijke medewerker op geattendeerd dat ik al sinds 21-02-2018 ten onrechte toestelkosten betaal. Hoe kan ik dit laten corrigeren ?
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 May 2019, 12:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Chris0906, Wanneer je te lang teveel hebt betaald voor je toestel, dan kunnen we jouw gegevens doorzetten naar de afdeling toestelkosten. Deze afdeling zoekt uit hoelang en hoeveel je te veel hebt betaald. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat mijn collega's van de afdeling toestelkosten dit gaan oppakken en contact met je opnemen.
Badge
Hoi Marina, gevraagde gegevens zijn toegevoegd, alvast bedankt !
Reputatie 7
Badge +19
Bedank @Chris0906, Jouw gegevens heb ik doorgezet naar de afdeling toestelkosten. Ik verwacht dat ze deze week nog contact met je opnemen. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen? Voor nu wens ik je een hele fijne dag 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Chris0906, Heb je inmiddels contact gehad met de afdeling toestelkosten? Is alles geregeld?

Reageer