Beantwoord

Te veel betaalde toestelkosten van 4 telefoons en 4 jaar lang ongeveer.

  • 12 January 2019
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Ik heb altijd mijn mobiele telefoon contracten bij jullie afgesloten maar liefst 4 stuks het gaat om de volgende nummers.

063*******
065*******
062*******
063*******

Hoe zit dat ik heb niet alle contracten meer maar deze is van nummer 062******* i phone 6s 64gb
dan ook nog 065******* i phone 6s 16gb 20******* klantnummer.

of is er iemand bereid om mijn contracten van deze nummers naar mijn op te sturen. bij voorbaat dank,
vriendelijke groeten
ruben Spaans
Guda spaans

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 January 2019, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Beste @02-02-1971, welkom! Ik heb je van 06-37****** en 06-53****** een kopie contract gestuurd. Deze liepen precies 24 maanden en volgens mij heb je daarvoor dus niet teveel toestelkosten betaald.

Voor 06-20****** en 06-30****** kan ik geen contracten meer opvragen. Wel zie ik dat het contract langer liep dan 12 of 24 maanden. Daarom heb ik voor die twee mobiele nummers een verzoek ingediend om naar eventueel teveel betaalde toestelkosten te kijken. Er wordt hierover binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat je het me weten?