Beantwoord

Tegenstrijdige informatie

  • 12 August 2019
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Badge
Op 15-7-19 heb ik mijn abonnement verlengt,
omdat dit vanaf dat moment mogelijk was bij mijnkpn,
mijn nieuwe contract gaat dan per 12-11-19 in.

In september ga ik voor bijna 4 weken naar de USA,
en had interesse in de wereldbundel (onbeperkt bellen/sms-en) en
grote databundel (50 of 100 GB) weet niet meer exact hoeveel.
Via Twitter @kpnwebcare was ik al te weten gekomen, dat ik per 15-8-19, deze bundel kon activeren.

Dus op 15-7-19 verlengt.
Vandaag (12-8-19) via Twitter @kpnwebcare nogmaals gevraagd of ik idd per 15-8-19 de desbetreffende bundel kon activeren,
wat mij in juli verteld was, wilde graag nog een bevestiging aangezien ik dit nodig heb in de USA om in contact te blijven
met o.a. een ziekfamilie lid, en buiten de wifi-zones te kunnen internetten. Wat bleek vandaag....
volgens @kpnwebcare is dit pas mogelijk 1 maand na het uiteindelijk nieuwe contract op 12-11-19.

Ik heb dus van @kpnwebcare verkeerde informatie ontvangen, en kan er dus in de USA geen gebruik van maken, wat heel belangrijk is.

Dus.... heb ik telefonisch contact opgenomen met KPN, en de medewerker vertelde mij dat het wel kon, en dat hij zelf de optie kon aanzetten, en zei... dat als
hij het kon... dan moet het jouw ook lukken op 15-8. Hij vond het ook raar dat @kpnwebcare andere informatie gaf.


Ik krijg dus tegenstrijdige berichten te horen, dit spreek helaas niet in jullie voordeel. Het is nu heel moeilijk om uit te zoeken wie het juiste verhaal verteld,
in het slechtste geval kan ik dus niet de desbetreffende bundel krijgen voor de maand september, wat heel belangrijk is.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 August 2019, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Richard, welkom op het forum.

Wat een gek verhaal. Ik ben nu zelf ook benieuwd wat webcare precies heeft gezegd. Mag ik aannemen dat je de berichten hebt waarin werd aangegeven dat dit mogelijk is? Zou je deze willen doorsturen naar *** t.a.v. Alex en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.