Vraag

Telefoon en sim besteld maar nooit ontvangen

  • 16 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Voor 4 juli een abonnement besteld met behouden huidige nummer en nieuwe telefoon, nog steeds niet mogen ontvangen, bij KPN wordt er gezegd dat de telefoon terug naar de fabriek is gestuurd en dat er een nieuwe moet worden besteld. Simkaart ook nooit mogen ontvangen maar het nummer is al wel overgezet waardoor er geen mogelijkheid is meer tot contact.... Zakelijk abonnement... onbereikbaar voor klanten... onvoorstelbaar...Hoe kan dit zo spoedig mogelijk worden opgelost?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Als het een zakelijk abonnement is, zit je op het verkeerde forum: https://zakelijkforum.kpn.com
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @richardkpn, 4 juli is alweer een tijdje geleden. Heel apart dat je nooit wat hebt ontvangen!

Wat Robin aangeeft klopt als een bus. Als het een zakelijk abonnement betreft kan je het beste je vraag stellen op het zakelijke forum van KPN. Je kan eventueel ook bellen met 0800-0105(gratis). Dit moet inderdaad z.s.m. worden opgelost!

Reageer