Beantwoord

Telefoon in termijnen betalen

  • 7 December 2019
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo, Ik heb een mobiele bestelling gedaan, ik wil een termijn betalen.  Ik kan niet contant betalen.  Installeer deze mobiele telefoon indien mogelijk voor mij.  Zo niet, annuleer de bestelling.

 

Mijn bestelling is  van adres: ** 

IPHONE 11

Met vriendelijke groeten

Nawal Sayahi 

 

Admin: privégegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 December 2019, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @activie smaartkaart, welkom! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar help je graag verder. Ik zie dat je een bestelling hebt gedaan met een iPhone 11 en een eenmalige bijbetaling van 432 euro. Begrijp ik goed dat je dat bedrag in termijnen wilt betalen? In dat geval dien je een toestelkrediet aan te gaan in combinatie met je mobiele abonnement. Zoals het er nu voor staat, wordt het gehele bedrag van 432 euro aan de deur in rekening gebracht. Als dit een probleem is, kan je de bestelling inderdaad annuleren. Neem hiervoor contact op met 0800-0402. Mijn collega's maken het dan voor je in orde. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je eruit gekomen bent. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.