Beantwoord

Telefoon levering, melding niet op voorraad

  • 10 January 2019
  • 3 reacties
  • 297 keer bekeken

Badge
hallo,
ik heb mijn telefoon zondag besteld intussen is het donderdag en is deze nog steeds niet op voorraad hoelang gaat dit nog duren? want ik betaal niet voor een product dat niet op voorraad is,
ik hoor graag
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2019, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Joman23, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik begrijp dat je niet langer op je toestel wil wachten, of hier in ieder geval meer informatie over wil ontvangen. Hier help ik je graag mee verder, alleen heb ik dan wel wat meer informatie nodig. Allereerst jouw gegevens! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij pers. opmerkingen)? En zou je kunnen aangeven om welk toestel het gaat? Bijvoorbeeld Apple iPhone 8, 64GB, Gold? Dan kan ik specifiek voor dat toestel kijken hoe het zit!
Badge
HET GAAT OM DE IPHONE 7 32GB DIE HEB IK ZONDAG AL BESTELD MIJN POSTCODE IS * IN HUISSEN STRAAT IS LOOSTRAAT * EN MIJN BESTELNUMMER IS *

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je informatie, ik heb het even uit je bericht verwijderd i.v.m. de privacy. Als het goed is, gaat het om de zwarte variant. Deze is weer beschikbaar vanaf 15 januari, dus volgende week dinsdag. Via volg mijn bestelstatus, kan je dit precies volgen! Dus hij komt er alsnog zo snel mogelijk aan. Sorry voor de vertraging in ieder geval 😞

Reageer