Beantwoord

telefoon mobiel

  • 27 March 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

goeden avond ik heb een vraag mij mobile abonement is 17 maart afgelopen heb nu abonement zonder mobiel mijn vraag is waneer gaat mijn regastratie bij bkr er af heb nu al een paar keer contakt met jullie er over gehad maar er gebeurd niks vind dit niet zo leuk wou een krediet aanvragen afgewezen omdat ik nog geregastreert sta bij bkr zouden jullie mij nu er uit willen halen zou er erg mee geholpen zijn is een kleine moeite toch in afwachting adres ** *** arnhem mij abonement stond op  zakelijk ook dat is nooit veranderd heb ik ook niet doorgegven zakelijk hoor het graag van jullie vrg jh ten donkelaar

 

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 April 2020, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

ik heb ook mijn telefoon afbetaald en ook nog steeds niet afgemeld bij BKR  niet leuk z

 

Admin: bericht samengevoegd met lopend topic

Dan krijg jij van een KPN medewerker dezelfde vraag die JAS2020 niet wilde beantwoorden, dus dan graag alvast een reac

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Cas, welkom op het forum! Op het moment dat een toestelkrediet wordt afgelost, danwel doordat je aflostermijn/contractstermijn voorbij is, danwel omdat je voortijdig hebt afgelost, wordt je BKR registratie binnen 5 werkdagen verwijderd. Ik zie hier dat jouw oude abonnement met toestel op de 17e is afgelopen. Op de 18e is je nieuwe abonnement zonder toestel ingegaan. Dat betekent dat je vanuit ons op dit moment geen BKR registratie meer hebt. Kan het zijn dat een andere registratie je in de weg zit? Dingen als een credit card of de mogelijkheid om rood te kunnen staan bij de bank zorgen ook voor een BKR registratie.

goeden avonde nog een poging had al een mail gestuurd naar jullie en kontact gehad over verwijderen bkr krijg als antwoordt of er een belemering is van een kredietkaart of roodstand van de bank ten eerste ik kan niet rood staan ten tweede heb geen kredietkaart of wat dan ook heb een abonement gehad van mobiel die is nu wel afgelopen per 17 maart nieuwe abonement genomen maar alleen pripe kaart van 17.50 en nu nog niet bij bkr eruit ik wordt hier moe van je wordt gestuurd van het kasje naar de muur jullie kunnen het zo afmelden maar nee hoor sta nog steeds aangemeldt met name niet beeindigd jullie hebben mij toen wel als zakelijke klant aangemeld wat niet de bedoeling was heb niks zakelijk geen bedrijf niet niks meschien dat het daar aan ligt ben al heel lang klant bij jullie maar vindt dit ongehoord anders zou ik stappen moeten ondernemen dan zien we wel hoe het schip strand nader navraag doen bij kassa hoe ik dit het beste aan kan pakken kan niet eens een lening doen vanwege regastratie zou binnen 5 dagen verwijderd moeten zijn 

maar nee en alles is netjes afbetaald nou sorry wacht nog op een laatste bericht anders weet ik het niet meer naam jh ten donkelaar  adres **geb ** klant nummer **fijne avond

 

Admin: bericht samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Cas123456789, ik heb jouw nieuwe topic samengevoegd met je oude topic. Ik zie dat je hier niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je er inmiddels toch uitgekomen bent.Â