Beantwoord

Telefoon ophalen voor abonnement van moeder

  • 7 February 2019
  • 4 reacties
  • 373 keer bekeken

Ik heb vandaag via kpn.com mijn abonnement verlengd en mijn nieuwe telefoon wordt morgen bezorgd bij een kpn winkel. Mijn abonnement staat op naam van mijn moeder, maar gaat wel van mijn rekening af. Nu vroeg ik me af of ik mijn nieuwe telefoon wel zelf op kan halen of dat ik hiervoor mijn moeder mee moet nemen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 8 February 2019, 21:07

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb vandaag via kpn.com mijn abonnement verlengd en mijn nieuwe telefoon wordt morgen bezorgd bij een kpn winkel. Mijn abonnement staat op naam van mijn moeder, maar gaat wel van mijn rekening af. Nu vroeg ik me af of ik mijn nieuwe telefoon wel zelf op kan halen of dat ik hiervoor mijn moeder mee moet nemen?
Hallo @josinebals ,
neem voor alle zekerheid je moeder mee en laat je moeder ook haar ID meenemen, want het is haar abo en telefoon.
Ze kan je ook schriftelijk machtigen met een kopie van haar ID.
Maar je moeder meenemen is het gemakkelijkst.
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @josinebals, Is het allemaal gelukt met het ophalen van je nieuwe toestel? Mocht je het toestel niet mee hebben gekregen, dan kun je in dit topic alles lezen over machtigingen. Hopelijk wordt het je dan wat duidelijker hoe dit werkt. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?
En je kunt je moeder ook alleen laten gaan natuurlijk. Wel zo gemakkelijk. 😏
Reputatie 7
Badge +19
@josinebals, We hebben geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer