Beantwoord

Telefoonnummer bij simkaart zoeken

• 9 februari 2016
  • 6 reacties
  • 2794 keer bekeken

Na veel opruimen ben ik verschillende simkaartjes tegen gekomen, dat wil zeggen, kaarten zonder het telefoonkaartje erin.
Hoe kan ik achterhalen of dit nog werkende kaartjes zijn?.
Er staan Puk codes op, dus misschien van een nog bestaand nummer? Kan ik dit alsnog via pukcode achterhalen? Of simnummer?

Admin: titel van je bericht aangevuld

icon

Beste antwoord door Henk2304 11 februari 2016, 17:06

Jootje67 schreef op 9 feb '16 om 21:41u
Okay, het kan dus best zijn dat ik er dan nog voor betaal. Maar omdat het meerdere kaarten zijn, Is er natuurlijk ook vast 1 bij met de pukcode bij een bestaand abonnement, hoe kom ik hier achter? En of welke kaart, bij welk telefoonnummer dus. 
Ik denk dat je dat het snelste kunt zien door de SIM-kaart(en) in de telefoon(s) die je gebruikt te bekijken. Daar staat het nummer volgens mij ook op.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Uh. Je hebt dus dat "pasje" maar de simkaart niet? Als het een prepaid kaart is dan wordt deze geblokkeerd na 6 maanden niet gebruik. Een abonnement loopt gewoon door maar dan betaal je daar ook elke maand voor.

Robin
Okay, het kan dus best zijn dat ik er dan nog voor betaal. Maar omdat het meerdere kaarten zijn, Is er natuurlijk ook vast 1 bij met de pukcode bij een bestaand abonnement, hoe kom ik hier achter? En of welke kaart, bij welk telefoonnummer dus.
Reputatie 7
Jootje67 schreef op 9 feb '16 om 21:41u
Ik denk dat je dat het snelste kunt zien door de SIM-kaart(en) in de telefoon(s) die je gebruikt te bekijken. Daar staat het nummer volgens mij ook op.

Dank je wel Henk voor je reactie, ik ga dat uitzoeken.
Als het goed is dan staat het nummer op de simkaart. Of de sim het nog doet kan je het nummer bellen dat op de simkaart staat. Als je ook nog nieuwsgierig bent naar de eigenaar van het nummer (als de sim verlopen is) ga dan naar https://www.zoekopnummer.nl.
Reputatie 7
Badge +22
Ha Arno, welkom op het forum! Je reageert nu op een topic van 2 jaar oud. Ik denk dat de topicstarter inmiddels wel heeft achterhaald of de simkaarten nog werken. 😉

Reageer