Vraag

Telefoonnummer uitgegeven aan iemand anders

  • 14 August 2020
  • 5 reacties
  • 178 keer bekeken

Deze week is het mobiele nummer van mijn vrouw voor de vierde (!) keer uitgeven aan een ander, ditmaal door Hollands Nieuwe en de drie keer daarvoor door Vodafone. (Het nummer was oorspronkelijk van Vodafone, maar dat heb ik ongeveer vier jaar geleden over laten zetten naar KPN. Sinds die tijd wordt het nummer ongeveer jaarlijks weer uitgegeven.)

Hollands Nieuwe gaat nu uitzoeken hoe het zit en heeft mogelijk de medewerking van KPN nodig.

Mocht er meer informatie nodig zijn, wil ik die geven.

NB Ik had dit veel liever telefonisch willen regelen, maar ben niet bereid om 12-15 minuten te moeten wachten.


5 reacties

Hallo @KeesKgamer , zet s.v.p. het betreffende telefoonnummer en simkaartnummer in je profiel inclusief de naam van de contractant/postcode/huisnummer en contractnummer.

Dan pakt een moderator dit binnenkort voor je op.

 

Gevraagde gegevens in mijn Forum profiel gezet, met dank aan RBxx

NB Stond ook reactie van JanD.  Lezen is een vak ….

Reputatie 7
Badge +21

Pas op @KeesKgamer deze gegevens zijn hier zichtbaar voor alle forumgebruikers. Haal ze snel weg (via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘bewerk’), dit kan nog tot 1 uur na plaatsing.

Zet ze dan in je Forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Reputatie 7
Badge +20

Wat een apart verhaal, @KeesKgamer Is ook al opgehelderd wat er nu precies aan de hand is en hoe dit probleem ontstaat? Als een andere provider, zoals Hollands Nieuwe, onze hulp nodig heeft dan hebben ze daar hun eigen ingang voor. Op het telefoonnummer dat je in je profiel hebt gezet zie ik geen gekke dingen, overigens. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Bart_ een apart verhaal misschien, maar helaas komt het vaker voor.

Dit is al het derde geval in korte tijd. Hier twee andere recente gevallen op het forum. 

Misschien wordt het tijd voor wat (con)collegiaal overleg ?

Reageer