telefoonterreur door kpn marketingafdeling

• 30 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 941 keer bekeken

Heb voor mijn dochter die onder curatele staat, als curator een abonnement voor haar afgesloten. Nu het einde van het abonnement in zicht komt, zorgt de marketingafdeling voor een waar telefoonterreur. Continu wordt ze gebeld. Ze heeft al gezegd dat ze onder curatele stond, en dus geen contracten af mag sluiten, maar daar storen ze zich totaal  niet aan. Een zei zelfs dat ze wel een contract mag afsluiten. Dan weet je dus echt niet wat onder curatele betekend. en dat voor een marketingafdeling...

Ze heeft ook aan de mensen mijn telefoonnummer doorgegeven om met mij contact op te nemen, maar ook daar geeft niemand gehoor aan. Ik heb KPN al zelf gebeld, maar ik kan niet doorverbonden worden met de marketingafdeling en verwijzen mij door naar het recht van verzet site. Maar als je daar inschrijft, heeft KPN nog een maand voordat ze moeten stoppen. En dit moet nu direct stoppen! Mijn dochter staat onder curatele vanwege een psychiatrische ziekte en is instabiel. Deze ellende zorgt voor veel stress en zorgt dat ze richting een nieuwe psychose glijdt!!

Hoe kan ik KPN eindelijk bereiken dat ze stoppen met bellen want ik hoef geen verlenging of een ander abonnement.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Misschien wil het helpen om het nummer van uw dochter aan te melden bij het bel me niet register.

https://www.bel-me-niet.nl/

Dat is al vanaf het begin van haar abonnement gedaan...

Reputatie 6
Badge +2
En het abonnement verlengen met een nieuwe telefoon of een sim only is geen optie? Zodra het verlengd is zullen ze uiteraard ook niet meer bellen.

Bij mij hielp het om gewoon 1x duidelijk NEE te zeggen. Zolang het niet echt een nee is zullen ze waarschijnlijk weer bellen.

Reputatie 7
Badge +27
Beste 2611,

Dat is inderdaad erg vervelend! Het enige wat ik hierin kan betekenen is nogmaals haar gegevens invoeren via het recht van verzet (graag ontvang ik dan in een privé bericht het 06-nummer, de postcode + huisnummer en achternaam). Dit kan inderdaad maximaal 1 maand duren, maar wordt meestal sneller verwerkt. Ik kan het helaas niet per direct laten beëindigen. 

Reageer