Beantwoord

Telesales met onjuiste informatie

  • 3 October 2019
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

Badge
Ben zojuist gebeld door een van jullie sales die nodig bijgeschoold mag worden betreffende klantcontact en heb het gesprek daarom maar even beindigd voordat het helemaal escaleert.

Jullie willen dat ik graag bij jullie een mobiel abonnementen wil laten overzetten naar KPN omdat volgens KPN mijn abonnement binnenkort verloopt maar alles gaat mis met als resultaat dat ongevraagd mijn tv extra abonnement eraf is gehaald en ik een bijdehand jochie aan de lijn krijg die mij even de les wil lezen en mij doodleuk verteld dat ik het allemaal niet goed weet?

Ik denk dat KPN even bij zichzelf te rade moet gaan...
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 October 2019, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Kunt u er wat meer over vertellen? Wat is er precies mis gegaan? Wat beweerde dat "jochie" wat niet klopt? U bent / was Telfort klant en KPN wil u nu overzetten naar een KPN abonement? Of begrijp ik dat verkeerd?
Reputatie 7
Badge +24
Hi Oscar, welkom op het forum.

Ook ik, net als Nick, ben benieuwd naar wat hier precies aan de hand is. AL helemaal als er ook nog eens een extra pakket is verdwenen. Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?