Beantwoord

Telfort Compleet

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Geachte,

Op 8 oktober heb ik een aanvraag gedaan voor Telfort Compleet bij mijn KPN mobiel abonnement. We hebben een Telfort internet, tv en telefoon abonnement en daarom ook een KPN sim-only aangevraagd. Nu staat er in de gekregen mail dat het tot 1 maand kan duren. Na 1 maand heb ik gebeld naar de  KPN klantenservice die me weer door verwees naar de Telfort klantenservice. Nadat ik meerdere keren door beide klantenservices doorverwezen werd naar de andere besloten om het toch nog een week af te wachten. Nu heb ik na 1 maand en 1 week geen Telfort Compleet en al wel mijn factuur betaalt voor de volledige prijs. Wanneer treed de korting van compleet in werking aangezien ik nu al voor 2 maanden heb betaalt.

Met vriendelijke groet,

Niels

 

icon

Beste antwoord door Joran 20 October 2019, 11:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom Niels! Bedoel je dan 8 september? Als je de aanvraag indient via deze pagina gaan de voordelen de 1e van de volgende maand in: [url=https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm]Meld je aan voor Telfort Compleet en krijg elke maand extra voordelen[/url]. Als je 8 oktober de aanvraag hebt ingediend gaan de voordelen dus op 1 november in. Als je de aanmelding nog niet hebt doorlopen is dat eerst nodig om de voordelen van Telfort Compleet te krijgen. Als je de aanmelding al voor deze maand hebt doorlopen hadden de voordelen al actief moeten zijn. Ik zorg dan dat een storingsmelding wordt aangemaakt om dit alsnog in orde te maken. Ik zie je toelichting eerst graag tegemoet.

Telfort compleet had inderdaad al actief moeten zijn omdat ik mijn eerste aanvraag heb gedaan op 8 september en heb ik gewoon een mail gekregen dat ik de aanvraag heb ingediend. Nu is die voor de tweede keer ingediend na 1 maand op 8 oktober door de klantenservice na miscommunicatie. 

Reputatie 7
Badge +28

Vervelend! Als het opnieuw is ingevoerd ga ik ervan uit dat het 1 november is opgelost. Ik heb een vergoeding van € 5 ingevoerd voor de gemiste korting van deze maand. Als je nog tegen problemen aanloopt, laat het weten.

Top! Dankjewel 

@NielsGer 

ik heb precies dit probleem, tot op heden niet opgelost. Nu er een hussel heeft plaatsgevonden vraag ik mij nu af of de oude voorwaarden nog gelden voor ons. Ondertussen al 4x Telfort compleet aangevraagd. Blijf er maar achteraan bellen zonder duidelijk antwoord op mijn vragen. 

Reageer