News

Telfort mobiel wordt KPN

  • 27 January 2020
  • 322 reacties
  • 13659 keer bekeken
Telfort mobiel wordt KPN
Reputatie 7
Badge +19

Het is zover, op 25 en 26 januari 2020 zijn de mobiele abonnementen van Telfort overgezet naar KPN. Ik praat je graag even bij, zodat je helemaal op de hoogte bent, en precies weet wat er gebeurt.
 

Update 09-09-2021: Heb je vragen over of bericht ontvangen over het updaten van jouw Telfort simkaart, hier lees je er alles over.

Update 25-02-2020: Zie je eenmalige kosten staan op jouw nieuwe KPN factuur? Geen zorgen. Er worden geen kosten voor de overgang in rekening gebracht. Deze worden verrekend met de slotnota van Telfort. Mogelijk heb je deze nog niet ontvangen, deze volgt zo snel mogelijk. 

Aanvulling: Staan er toch overdrachtskosten of een verrekening op je factuur? Kijk even in de specificatie, onderaan de factuur. Hier staat precies waar de kosten vandaan komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kosten door bellen naar betaalde servicenummers.

Kort samengevat, wat betekent het voor jouw abonnement:

  • Je voorwaarden, prijs en mogelijkheden blijven gelijk
  • Ongebruikte MB's en belminuten kan je nog steeds meenemen naar de volgende maand
  • Telfort CombiVoordeel of Compleet blijft actief
  • Als je Lekker Lang bellen had, heb je dit nog steeds

Wat verandert er:

Welke KPN mogelijkheden krijg je niet:

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen

Telfort Thuis abonnementen

De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het Telfort forum.

 

Hoe werkt het? 

Afgelopen weekend, op 25 en 26 januari, hebben we alle mobiele abonnementen overgezet van Telfort naar KPN. Zo gauw je overgezet bent, ontvang je vanaf maandag 27 januari een bevestiging via sms. De naam van het netwerk op je mobiele telefoon verandert in de komende weken van NL Telfort naar NL KPN.

Nog geen sms ontvangen? Geen zorgen, de sms’jes worden in groepen verstuurd. Om te zorgen dat iedereen het ontvangt, worden ze niet allemaal tegelijk verzonden. Je ontvangt de sms zo snel mogelijk.

 

Waarom gaan Telfort en KPN samen?

KPN wil de onbetwiste kwaliteitsprovider zijn met de beste diensten, en heeft met het KPN-merk de ambitie alle klantengroepen in de verschillende segmenten te bedienen. De andere merken van KPN (Telfort, Yes Telecom en XS4ALL) worden daarom samengevoegd met KPN. Hierdoor bundelt KPN met deze één-merk strategie de krachten van álle merken.


Wat moet ik doen?

Je hoeft niets te doen. Je zult er ook niets van merken, de verbinding valt niet weg. Wij zorgen ervoor dat je wordt overgezet en alles geregeld wordt.


Wat verandert er?

Je hebt onlangs al een e-mail of brief ontvangen, waarin we de samenvoeging van Telfort met KPN aankondigen. Ook wordt jouw nieuwe KPN abonnement daarin weergegeven. Alle Telfort Mobiel klanten worden in één weekend overgezet naar KPN. Je ontvangt in de weken na overzetten een sms én een mail of een brief om je welkom te heten.


Belangrijk om te weten

  • De Telfort factuur wordt een KPN factuur. 
  • Er wordt voortaan een nieuw bankrekeningnummer (NL83 INGB 0000325513) voor de incasso gebruikt. Het kan zijn dat jouw bank hier melding van maakt.
  • Het Telfort e-mailadres blijft gelijk.
  • CombiVoordeel of Telfort Compleet voordeel blijft zoals je gewend bent, zolang de Telfort en KPN producten op één adres staan en je aan de voorwaarden voldoet. Alle voordelen op je mobiele abonnement gaan automatisch mee naar KPN.
  • Notificatie sms van 80% en 100% verbruik bij Telfort gaat naar 50%, 75% en 100% bij KPN.
  • Onderling MB’s delen met een ander KPN abonnement is niet mogelijk. Het meenemen van je bundel en ‘Lekker Lang’ blijven zoals je gewend bent. Als je bij KPN verlengt naar Hussel Mobiel is onderling MB’s delen wel mogelijk.
     

Mijn Telfort wordt MijnKPN

De Mijn Telfort-omgeving wordt overgezet naar MijnKPN. Met een Telfort ID kun je met dezelfde inloggegevens in MijnKPN. Heb je nog geen Telfort ID of KPN ID, dan kan je nu zelf een KPN ID aanmaken en je mobiele abonnement toevoegen.

Een paar belangrijke punten over Telfort abonnementen in MijnKPN

  • MB's delen is niet mogelijk, maar wordt mogelijk wel weergegeven in MijnKPN. Zie ook de veelgestelde vragen hieronder.
  • De weergave van jouw bundel klopt momenteel mogelijk niet. Hier werken we aan. Jouw bundel en de bundelperiode blijven zoals je gewend bent.



Veelgestelde vragen (FAQ)


Wijzigt er iets aan mijn telefooninstellingen?
Je blijft gewoon de simkaart gebruiken die je al hebt. De instellingen en opgeslagen berichten zoals VoiceMail, sms, WhatsApp of andere apps blijven ongewijzigd.

Sms en VoiceMail
Na de overzetting wijzigen de telefoonnummers voor sms en VoiceMail.
Sms: Na de overgang is het telefooonnummer van de sms-centrale +31653131313.
VoiceMail: Na de overgang is het nummer om de Voicemail vanuit het buitenland te bereiken +31612001233.

Kan ik MB’s delen?

Alleen als je nu of straks een KPN-abonnement afsluit, kun je MB’s delen. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand.

Werkt VoLTE en VoWIFI na de migratie?
Nee, VoLTE en VoWIFI werkt alleen via een simkaart van KPN. Wil je gebruik maken van VoLTE en VoWIFI? Vraag dan na de migratie een nieuwe simkaart aan via MijnKPN.

Kan ik Kids Sim bestellen?
Ja, als je een mobiel abonnement van KPN hebt, kan je een Kids Sim bestellen. Kids Sim is een onderdeel van KPN Hussel, maar je hoeft zelf geen Hussel abonnement te hebben om dit te kunnen bestellen.
Kids Sim is een abonnement speciaal voor kinderen, om ze op een veilige manier kennis te laten maken met een mobiel abonnement. Het is altijd een nieuw abonnement, dat je kan toevoegen aan jouw bestaande KPN abonnement. Verlengen naar een Kids Sim abonnement is niet mogelijk.

Kan je als oud-Telfort Mobiel klant na de overgang naar KPN Mobiel ook 4G gebruiken in het buitenland?
Ja, dat kan met de huidige sim alleen in dezelfde landen als nu (4G in de EU). Als je een nieuwe sim-kaart aanvraagt (na de overgang) dan krijgt je extra voordelen:

  • 4G bellen
  • 4G roaming (wereldwijd, waar beschikbaar)
  • WiFi Bellen (VoWiFi)
  • Visual Voicemail ook voor Android
  • Datasnelheid max 500 Mbps (nu 250)
     

Kan ik mijn oude facturen van Telfort bekijken?
Na de overgang kan je jouw 'oude' facturen van Telfort bekijken via MijnKPN.

Hoe ziet mijn eerste factuur bij KPN eruit?
Vanaf 26 januari staan alle kosten op de KPN factuur. Op de laatste factuur van Telfort staat 0 Euro. Alle kosten, zoals abonnement en bundels, staan in één overzicht op de eerste KPN factuur. Je betaalt hetzelfde bedrag als voor de overgang.

Wanneer vindt de eerste incasso vanuit KPN plaats?
Vanaf nu worden de facturen vanuit KPN geïncasseerd. Het kan zijn dat je hierover een bericht van de bank ontvangt. Het is van belang dat je het bedrag niet storneert.

Ik heb geen automatische incasso ingesteld, wat moet ik doen?
Je kan zelf via internetbankieren het openstaande bedrag overmaken. Dit moet vanaf 26 januari naar de rekening van KPN. Vermeld bij de betaling het debiteuren- of klantnummer en gebruik het KPN-rekeningnummer: NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Kijk voor meer informatie over de overzetting kpn.com/welkombijmobiel.


Nu ben je helemaal op de hoogte. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hieronder.


322 reacties

Badge

Afgelopen vrijdag nog maar gebeld met de klantenservice over WiFi bellen. Was ticket voor aangemaakt en binnen 2 uur werkte het alweer!

Zojuist mijn nieuwe maand ingegaan maar lijkt minder dan ik gewend ben. Lijkt ongeveer 1 gig minder. De extra 1 gig die ik bij Telfort kreeg werd daar ook altijd verdubbeld met combivoordeel, misschien nu niet? 
Vervelend dat het allemaal nog steeds niet zichtbaar is in MijnKPN. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @ha-ns, een van de specialisten heeft even met me mee gekeken. De kosten die je op de factuur ziet hebben niet te maken met de migratie, ze zijn hoofdzakelijk ontstaan door bellen naar het buitenland in januari. Daardoor zijn ze nu meegenomen naar de nieuwe KPN factuur. Als je de factuur opzoekt in MijnKPN en in de specificatie kijkt, zie je de details over de extra kosten dan staan? Laat het gerust weten als je vragen hebt.

@Daniel121 Fijn dat de problemen met bellen via WiFi zo snel opgelost zijn! :slight_smile: Klopt, het kan zijn dat je de verdubbeling nog niet ziet staan in MijnKPN. Maar geen zorgen, deze heb je wel gewoon en er wordt aan gewerkt om dit correct weer te geven in MijnKPN. Als ik hier nieuws over heb, laat ik het in dit topic weten.

Bij Telfort hadden we 4000 MB (2x 2000MB) vanwege de meerdere abonnementen. Nu is het maar 2000MB. Is dit ook iets wat nog geregeld wordt of hiervoor beter de klantenservice bellen?

Bij Telfort hadden we 4000 MB (2x 2000MB) vanwege de meerdere abonnementen. Nu is het maar 2000MB. Is dit ook iets wat nog geregeld wordt of hiervoor beter de klantenservice bellen?

Hallo @Zomerzon , als je de reactie van @Alexa_  iets terug binnen dit topic zie je dat voor de juiste weergave nog aan een oplossing wordt gewerkt.

 

Reputatie 1

Waarom wordt een bedrag van €2,40 in rekening gebracht. 

Als klant van Telfort had ik geen INBRENG bij de onderhandelingen tussen partijen
maar moet wel gaan betalen voor de overdracht?
Waarom wordt ik als klant bestraft hiervoor . Wat een lekkere welkom service van meteen €2,40 op mijn mobiel factuur. Schandalig gewoon. 
Hoe kan KPN die 120.000 klanten Telfort automatisch hiervoor laten boeten.
Welke veranderingen zijn nog op komst straks bij het KPN thuis factuur.
Alles zou toch soepel verlopen, geen extra kosten en nu dit.

KPN is goed bezig………………..Nog even aankijken en dan….…..………………….….……..Verrassing  

 

Badge

Op 8 jan betaalde ik voor mijn mobiele abonnement bij telfort nog 9.61 euro. Nu krijg ik voir de eersre maal kpn factuur en moet ik 12.50 euro betalen. Hoe komt dit? Abonnement is toch 1 op 1 overgegaan of heb ik wat gemist.

Goedemorgen @ha-ns, een van de specialisten heeft even met me mee gekeken. De kosten die je op de factuur ziet hebben niet te maken met de migratie, ze zijn hoofdzakelijk ontstaan door bellen naar het buitenland in januari. Daardoor zijn ze nu meegenomen naar de nieuwe KPN factuur. Als je de factuur opzoekt in MijnKPN en in de specificatie kijkt, zie je de details over de extra kosten dan staan? Laat het gerust weten als je vragen hebt.
 

Alexa dank je wel voor je moeite nu snap ik het, en ik heb inderdaad naar het buitenland gebeld wat ik bijna nooit doe, vandaar dat ik daar niet aan gedacht heb. Als ik bij het kopje “Samenvatting” kijk, zie ik alleen maar bij “Overig” dat bedrag van 12.80 staan. Bij “Verbruik” staat helemaal niks. Persoonlijk zou ik het logischer vinden als het bedrag bij die laatst genoemde zou staan, dan kan ik het beter duiden. Tenslotte merkte je zelf ook al op dat de hele situatie als “gek” te bestempelen is.

In de factuur per mail toegestuurd staat het bedrag onder “eenmalige kosten” daar is het allemaal mee begonnen, die term zie ik in MijnKPN helemaal niet terug….

KPN bezorgd mij en zijn eigen medewerkers veel extra werk om uit te zoeken hoe het nou werkelijk zit, inplaats er voor te zorgen dat bedragen in een keer onder de juiste post worden geboekt.

Maar het belangrijkste is dat het nu wel duidelijk is, ook al heeft dat KPN extra (en dus geld) werk gekost, Dank daarvoor.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

Als het echt niet meer is dan de naam op de factuur had ons de eigen Telfort verbruiks app/site laten houden met een naam en kleur verandering. Dat had in mijn ogen zoveel gedoe en onduidelijkheid en onnodig problemen oplossen uitgespaard.

 

Eerst de Telfort tellers en apps volledig naar de KPN stijl ombouwen en beta testen met zeg 1000 klanten leek mij een betere methode dan nu alles boem boink en we lossen het nadien wel op.

Op 8 jan betaalde ik voor mijn mobiele abonnement bij telfort nog 9.61 euro. Nu krijg ik voir de eersre maal kpn factuur en moet ik 12.50 euro betalen. Hoe komt dit? Abonnement is toch 1 op 1 overgegaan of heb ik wat gemist.

€ 12,50 betaal je voor  2Gb en 150 belminuten sinds de laatste tarieven.

€ 9,61 lijkt op een alleen bellen abonnement. Je hoort ergens tussen half december en eind januari een email te hebben gekregen met het overzicht welke TFT bundel je van KPN krijgt.

Reputatie 7
Badge +30

 @Capo@JohnSluijk, welkom! Ik heb jullie berichten even samengevoegd met het verzameltopic over de migratie. 

 

Er zijn géén kosten verbonden aan de migratie. Wel kan het zijn dat je nog verbruikskosten hebt van de afgelopen maand die nog betaald moeten worden.

Voor iedereen geldt dat je bij Telfort een slotfactuur krijgt met daarop de verbruikskosten (als je die hebt) van je laatste maand bij Telfort. Omdat de migratie inmiddels uitgevoerd is kunnen we die kosten niet meer apart via Telfort incasseren. Daarom is dat bedrag overgeheveld naar je eerste KPN factuur. Hij staat daar onder de kop Overig met de omschrijving ‘Verrekening - overdracht saldo Telfort factuur naar KPN factuur

De specificatie van die kosten kun je nog wel via je Telfort slotfactuur bekijken. Deze krijg je per e-mail of brief.

 

Ik verwacht dat dit ook bij jullie de oorzaak van het verschil is, Capo en John. Check je facturen even. Als dit de kosten niet verklaart, vul dan je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt.

Waarom moet ik naar jullie overname een een malig bedrag betalen ik heb er niet om gevraagd en daar bij zal er niks veranderen 

Waarom betaal ik eenmalig  extra kosten op mijn factuur van TELFORT EN OP DE FACTUUR VAN KPN.

Ik heb er niet om gevraagd om Telfort te veranderen in KPN!!

Badge

Misschien nog een tip voor abonnees die reeds met hun Telfort account bij (Android) Mijn KPN ingelogd zijn.

Ik kreeg elke keer te zien  ‘Koppel ID’.

De oplossing is om in Mijn KPN uit te loggen en opnieuw in te loggen met KPN account info.

Badge

Ik had bij Telfort maandelijks 2400MB en 175 belminuten maar zie dat mijn KPN: abonnement TFT BelBundel 2015 2000/175.

Waar blijven die overige 400MB?

Of zit de fout in de naamgeving binnen Mijn KPN? 

 

 

@Forum026 Welkom bij KPN.

Je vraag betreft deels een weergave fout. Je ziet je basis abonnement zonder extra's 

Zie ook deze pagina

In de eerste scherm waarmee Mijn KPN opent zou bij verbruik het zwarte getal bij jou 14400Mb moeten aangeven als dat klopt zit het wel goed. Daarbij neem ik 2400 als basis met verdubbelaar en het meenemen van ongebruikt te goed. Mogelijk word de 400Mb niet verdubbeld dan zal je lager uitkomen 13.200Mb.

Badge

@Forum026 Welkom bij KPN.

Je vraag betreft deels een weergave fout. Je ziet je basis abonnement zonder extra's 

Wat bedoel je hiermee.  Ik neem aan dat een 2000/175 toch op de bundels slaat. 

De 2400MB is inclusief verdubbelaar. Dus 14400MB is dan 7200MB. Het zwarte getal is geen probleem, maar ik vraag me af hoeveel data er echt in mijn 2000/175 bundel zit.

Ik kan me niet voorstellen dat KPN het TFT BelBundel 2015 2000/175 noemt en dat je de waardes moet negeren. (Alhoewel er volgens mijn heel veel verschillen data bundels zijn). 

 

@Forum026 Welkom bij KPN.

Je vraag betreft deels een weergave fout. Je ziet je basis abonnement zonder extra's 

Wat bedoel je hiermee.  Ik neem aan dat een 2000/175 toch op de bundels slaat. 

De 2400MB is inclusief verdubbelaar. Dus 14400MB is dan 7200MB. Het zwarte getal is geen probleem, maar ik vraag me af hoeveel data er echt in mijn 2000/175 bundel zit.

Ik kan me niet voorstellen dat KPN het TFT BelBundel 2015 2000/175 noemt en dat je de waardes moet negeren. (Alhoewel er volgens mijn heel veel verschillen data bundels zijn). 

 

 

Klopt er zijn heel veel 2015 bundels,  ik heb ook een TFT 2015 bundels, net als jou 2Gb en 175 minuten oorspronkelijk bij Telfort 1200 mb en 175 minuten door KPN zeer genereus met 800 Mb verhoogt.

Als ik het nu goed begrijp is bij jou ook de 1,2 verhoogt naar 2gb, Ik kom nu inderdaad ook op 7200 uit. Gebaseerd op de 1200 Mb die ik via telfort afnam. Bij de eerstvolgende nieuwe data periode verwacht ik 2Gb plus verdubbeling is 4Gb plus 4 keer ongebruikt tegoed  is 4,8  dus totaal 8,8Gb waar nu 7200 staat moet 15 februari 8800 staan. Ga ik van mijn nieuwe bundel uit net als bij jouw de 2 Gb met verdubbelaar en ongebruikt te goed kom er op den duur 12000 te staan namelijk 6x 2000Mb

 

Als wij inderdaad dezelfde TFT2015 hebben begin je met het lagere 1200Mb dat wordt bij elke volgende periode 2000Mb.

Nu zien wij beiden 7200 dat wordt 12000. 

Reputatie 1

Op de factuur van staan de kosten nog steeds vermeld en worden in rekening gebracht!!!!
De eindfactuur van Telfort heb ik al bedrag €0,00. Maar op de factuur van de KPN staan opnieuw op.

Hierop wordt keurig vermeld dat niet zo is. IK zal EERST de administratie, waarop het WEL in rekening wordt gebracht. Nu wil wel een correctie op mijn factuur aub.
Oude Telfort klanten/, maar nieuwe KPN 'klanten controleer eerst de factuur en vooral termen al”overige”
 

Groetjes Capo

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Herman 166 en @Mbruurmijn, welkom! Om welk bedrag gaat het dan? Kan het te maken hebben met verbruikskosten die je hebt gemaakt toen je nog bij Telfort in de systemen stond? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s) en hier even laat weten wanneer je dat gedaan hebt, kijk ik graag met je mee. Om welk bedrag gaat het?

Ik had bij Telfort maandelijks 2400MB en 175 belminuten maar zie dat mijn KPN: abonnement TFT BelBundel 2015 2000/175.

Waar blijven die overige 400MB?

Of zit de fout in de naamgeving binnen Mijn KPN? 

 

Hallo @Forum026, we hebben je overgezet naar een abonnement wat het dichtstbij jouw Telfort abonnement kwam. Jij had 500 MB + 700 MB extra en dit werd samen verdubbeld tot 2400 MB. Dit kunnen wij administratief gezien niet bieden. Je hebt nu een 2000 MB abonnement, die verdubbeld wordt. Je kunt dus vanaf nu van 4000 MB gebruik maken zonder extra kosten. 

 

@Capo ik begrijp nog niet helemaal wat je nu precies bedoelt. Je bent per 26 januari overgegaan, maar je hebt vóór die datum vermoedelijk nog kosten gemaakt bij Telfort. Die konden we bij Telfort niet meer factureren en hebben we overgeheveld naar de KPN factuur. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 

 

 

Reputatie 1

Beste Marcia, zojuist  heb ik mijn gegevens aangevuld op mijnForum.
Het gaat om de overdrachtskosten, en niet om verbruikerskosten van Telfort.
Op het factuur van Telfort zijn de overdrachtskosten €2,40 afgehaald, saldo €0,00 

Maar op de factuur van de KPN staan ze weer  opnieuw op!! .  Laten we niet gaan zitten speculeren. Het is  toch duidelijk overdrachtskosten en verbruikerskosten!
Op beide facturen staan overige “Overdrachtskosten"” . Ik wil duidelijkheid en laat KPN transparant over het gebruik van termen, waardoor de klant alleen in verwarring wordt gebracht.

Hallo @Capo  , dat is precies wat @Marcia_  bedoelt, de variabele kosten die je nog in het Telfort-tijdperk hebt gemaakt op je mobiel kunnen niet meer via Telfort gefactureerd worden en daarom gecrediteerd en weer gedebiteerd op de KPN-factuur, de omschrijving is verder niet belangrijk als je zelf maar weet dat je kosten hebt gemaakt in het Telfort-tijdperk en die kun je ook weer terugzien op de KPN-factuur.

Ik vind het een beetje moeilijk doen om niks.:thinking:

 

Ik vind het een beetje moeilijk doen om niks.:thinking:

Niet iedereen is goed op de hoogte van dit soort financiele termen en wat deze exact inhouden.

De omschrijving is juist heel belangrijk. Het zijn de buitenbundelkosten dus verbruiks kosten. Noem het zo dan weten we wat er exact wordt bedoeld.

Er hoort minimaal dan een verklaring van de termen op de factuur te staan.

 

Positief vandaag is mijn nieuwe bundel begonnen, en zowaar zie ik 28 dagen resterend in de app,  de extra dag dit jaar er niet bij zullen we voor lief moeten nemen.

Reputatie 1

Laten we meteen dit soort verwarringen met termen, die vervolgens vertaalt worden als dit wordt bedoeld meteen uit den boze halen.
Trouwens termen als “ overige” worden heel vaak gebruikt om later een  kostenpost van te maken. Wees duidelijk in de administratie en omschrijf de termen voor de klant, dat is klantvriendelijke administratie voeren.
Maak het transparant. Vermeld het in het factuur.
Het gaat niet om moeilijk doen voor niks. Ja, we maken slapende honden wakker, .
Dit zijn de ergernissen voor de klant, wees Duidelijk in de termen!
En Jan wordt niet persoonlijk in je reactie van wat je van vind. Is niet interessant en relevant!.
KPN is niet van jou. De klanten zijn KPN en maken KPN niet andersom. Vergeet NOOIT jij hebt ook een houdbaar datum.

Laten we meteen dit soort verwarringen met termen, die vervolgens vertaalt worden als dit wordt bedoeld meteen uit den boze halen.
Trouwens termen als “ overige” worden heel vaak gebruikt om later een  kostenpost van te maken. Wees duidelijk in de administratie en omschrijf de termen voor de klant, dat is klantvriendelijke administratie voeren.
Maak het transparant. Vermeld het in het factuur.
Het gaat niet om moeilijk doen voor niks. Ja, we maken slapende honden wakker, .
Dit zijn de ergernissen voor de klant, wees Duidelijk in de termen!
En Jan wordt niet persoonlijk in je reactie van wat je van vind. Is niet interessant en relevant!.
KPN is niet van jou. De klanten zijn KPN en maken KPN niet andersom. Vergeet NOOIT jij hebt ook een houdbaar datum.

Hallo @Capo , vergeet mijn laatste zin in mijn reactie en gelukkig weet ik mijn expire date niet.:thinking:

 

Reageer