Beantwoord

Telfort provider nog in beeld

  • 5 October 2021
  • 12 reacties
  • 136 keer bekeken

Badge

Onlangs is mijn mobiele telefoon van Telfort naar KPN overgezet. Als provider blijft echter Telfort in beeld staan. Hoe te veranderen?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 13 October 2021, 19:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Henkuuttwelle 

 

Heb je jouw mobiel al herstart?

Bij mijn moeders telefoon veranderde het daarna automatisch naar KPN.

Badge

Helaas, ook bij herstarten blijft Telfort in beeld. Thnx.

Helaas, ook bij herstarten blijft Telfort in beeld. Thnx.

Hallo @Henkuuttwelle het verandert vanzelf een keer.

 

Reputatie 6

Heb je dan geen nieuwe SIM kaart nodig?

Badge

Het lijkt er wel op, vreemd is het wel, toestel van mijn echtgenote veranderde wel van providernaam.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Henkuuttwelle! De naam van de provider wijzigt na de update/ overzetting (daar is niet per sé een nieuwe simkaart voor nodig) Ik vraag mij af of jouw nummer dan al daadwerkelijk overgezet is naar KPN: mag ik eens met jou meekijken?

Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, 06 nummer en postcode en huisnummer. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

Badge

Klantgegevens ingevoerd.

Reputatie 7
Badge +16

Heel fijn, dank je wel!

Heb jij ook een bevestiging per SMS gehad dat de update (van Telfort naar KPN) gelukt is?

Badge

Jazeker, eerste zou niet gelukt zijn, 2e keer bevestiging, dat e.e.a wel gelukt was.

Badge

Beste Shyrin, ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Gr.

Reputatie 7
Badge +16

Klopt, @Henkuuttwelle! We reageren op berichten op volgorde van binnenkomst op de dagen dat we aan het werk zijn! :wink:

Ik zie dat de technische update van Telfort naar KPN inderdaad succesvol verlopen is. Ondanks deze update kan het zijn dat je nog Telfort in beeld ziet staan. Dat kun je zelf niet veranderen, dat doen wij op een later moment (deze vraag hebben we nu toegevoegd aan de veelgestelde vragen over de automatische aanpassing simkaartinstellingen)

Badge

Bedankt voor de info.