Beantwoord

telfort voordelen verdwenen bij overgang naar kpn

  • 21 October 2020
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Zoals velen op dit forum zijn wij ook van Telfort naar KPN overgegaan.

Ik mis echter de kortingen die ik had. We hebben gezamenlijk 3 mobiele KPN abonnementen en 1x thuis maar zie nergens meer een toegepaste korting. Bij Telfort hadden we €5e korting op mobiel en bij thuis een (sport)zender naar keuze.

Recent overgestapt met mobiel naar KPN en daar zouden we ook korting krijgen. 

Ik heb geprobeerd bij Hussel aan te melden. Daar worden de gegevens niet herkend. (?) 

 

Graag een antwoord/oplossing voor deze zaak

 

Tot slot wat ik jammer vind dat er niet een eenvoudige persoonlijk contact mogelijk is. Ik kan naar de KPN winkel gaan maar dat is wel wat omslachtig.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 October 2020, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @farlop ,

Voor (oud)-Telfort klanten is er een speciale aanmeldpagina. 

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 

Als je geen Telfort klant was, dan geldt deze procedure:  

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

beste Noordzee,

 

Stappen gevolgd als oud telfort klant met abonnementen die zijn overgezet naar KPN. Na keuze moet ik inloggen op mijn kpn waar ik inmiddels al mijn producten heb staan. Helaas dan stopt het, ik zie geen mogelijkheid om ergens mee akkoord te gaan of welke keuzes ik heb gemaakt. Kortom erg vaag. Ik blijf het nog wel proberen maar het blijft erg omslachtig 

Reputatie 7
Badge +28

 

Tot slot wat ik jammer vind dat er niet een eenvoudige persoonlijk contact mogelijk is. Ik kan naar de KPN winkel gaan maar dat is wel wat omslachtig.

 

@farlop 

Als het via de link niet lukt, dan heb je nog twee mogelijkheden om het te regelen in een persoonlijk contact. 
 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek dan in: Ik wil een medewerker spreken. 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)