Beantwoord

Terugbelverzoek, ik ben geblokkeerd

  • 3 July 2019
  • 1 reactie
  • 344 keer bekeken

Ik heb gisteren contact gehad via chat met kpn.
Omdat ik gisteren ontslagen ben vanuit ziekenhuis na weken opname is door me ex vriendin al me betalingen terug geboekt.
En daardoor ben ik geblokeerd en kan ik niets meer bellen.
En ik zou terug gebeld worden zodat ze me een link konden sturen zodat ik kan betalen en weer kan bellen enzo.
Want kan geen ziekenhuis niets bereiken.

Dus ik wil graag dat ik terug gebeld word door iemand van kpn die me kan helpen.

En woon afgelegen dus heb geen buren die ik effe kan aanspreken helaas.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 July 2019, 19:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bronky, welkom op het forum.

Allereerst wil ik benadrukken hoe naar ik deze situatie voor je vind. Ik zie echter dat om 3 facturen gaat en dat de gehele opheffing van het nummer in gang is gezet. Dit nummer is overigens al 1 maand geblokkeerd.

Hier zit maar 1 ding op, en dat is toch bellen met 0800 0402 en dan de afdeling Collections. De achterstand is nu zo ver gelopen dat ik en de reguliere klantenservice niets meer kunnen doen. Ik hoop van harte dat dit nog tegen kan worden gedaan bij een volledige betaling. Ik adviseer je om zo snel mogelijk te bellen. Ik zie dat er op je aansluitadres ook een vaste lijn aanwezig is, misschien is dat een optie.