Beantwoord

Terugbetaling

  • 27 May 2020
  • 7 reacties
  • 383 keer bekeken

Op 9 mei 2020 pakketje van geannuleerde bestelling teruggestuurd. Pakket is op 13 mei aangekomen op afdeling retour .Telefonisch contact met 4 verschillende medewerkers gehad op 22 mei. De laatste medewerker (ik zal geen namen noemen) beloofde dat het geld onderweg was. Tot vandaag nog niets binnengekregen. Help!!

icon

Beste antwoord door Watjes 31 May 2020, 18:25

Bekijk origineel

7 reacties

Op 9 mei 2020 pakketje van geannuleerde bestelling teruggestuurd. Pakket is op 13 mei aangekomen op afdeling retour .Telefonisch contact met 4 verschillende medewerkers gehad op 22 mei. De laatste medewerker (ik zal geen namen noemen) beloofde dat het geld onderweg was. Tot vandaag nog niets binnengekregen. Help!!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Watjes Heb je inmiddels het geld ontvangen? Het hangt er vanaf wat je precies heb geretourneerd. We boeken het geld terug via de factuur of storten het gewoon terug op de rekening.
Het kan zijn dat het bedrag in mindering wordt gebracht op het eerstvolgende factuur. Als we het op de rekening terugboeken, dan zou je het bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst zien verschijnen op de rekening. 
De vijf werkdagen zijn al voorbij inmiddels. Ik wil graag even controleren of we het in mindering gaan brengen via de factuur of waar het geld blijft. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb inmiddels mijn gegevens vermeld. Tot op heden nog geen geld terugontvangen.

P.S.

De geannuleerde  bestelling betrof een mobiele telefoon van het merk Huawei

Ik heb inmiddels mijn gegevens vermeld. Tot op heden nog geen geld terugontvangen.

P.S.

De geannuleerde  bestelling betrof een mobiele telefoon van het merk Huawei


Nu krijg ik op 4 juni ( vandaag dus) een bericht van een afschrijving terwijl ik al heb betaald op 18 mei voor mijn mobiel abonnement . Dus nu betaal ik 2x voor het zelfde telefoon nummer. Hier is iets helemaal fout gegaan .  Ook van de terugbetaling van 120 euro nog niets vernomen!!!!

Ik heb inmiddels mijn gegevens vermeld. Tot op heden nog geen geld terugontvangen.

P.S.

De geannuleerde  bestelling betrof een mobiele telefoon van het merk Huawei


Nu krijg ik op 4 juni ( vandaag dus) een bericht van een afschrijving terwijl ik al heb betaald op 18 mei voor mijn mobiel abonnement . Dus nu betaal ik 2x voor het zelfde telefoon nummer. Hier is iets helemaal fout gegaan .  Ook van de terugbetaling van 120 euro nog niets vernomen!!!!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Watjes Bedankt voor je gegevens, ik ga het direct voor je uitzoeken, want hier lijkt inderdaad iets (goed) mis te gaan. :astonished:

EDIT: ik heb zojuist een klacht voor je ingediend met het verhaal. Helaas zie ik de credit van de toestelkosten nog niet terug in het systeem en ook het bericht van  juni kan ik niet vinden. Mijn collega's gaan het voor je uitzoeken en oplossen. Het toestel is namelijk inderdaad in goede orde ontvangen en afgemeld in het systeem op 14 mei. 

Het enige wat je al we ontvangen hebt is de €5,69 Thuiskopieheffing. 

Mijn collega's nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op. LET OP: zij bellen waarschijnlijk anoniem.

Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Watjes! Ik vroeg me af of je het bedrag inmiddels ontvangen hebt. Laat je het weten als ik iets voor je moet nakijken of kan betekenen? :blush:

Reageer