Vraag

teruggave aanbetaling

  • 16 October 2020
  • 8 reacties
  • 208 keer bekeken

Badge

Ik heb bij bestelling telefoon plus abonnement een aanbetaling gedaan van 312€.

Toen bezorger aan de deur stond moest ik weer 312€ betalen, dit niet gedaan en koerier heeft telefoon weer mee retour genomen. 
kpn gebeld n zeiden bestelling wordt geanulleerd,en krijg mijn geld terug gestort.. tot op heden nog niks ontvangen.. hoe lang duurt dit?  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Chantallie, welkom op het Forum. Tof dat je ons gevonden hebt. Minder leuk natuurlijk dat er iets mis lijkt te gaan met de terugbetaling van de aanbetaling. In verband met de drukte kan ik helaas nu pas reageren op je berichtje. Heb je inmiddels het bedrag terug ontvangen of contact gehad met ons via een andere weg? Zo niet, vul dan even je profiel in. Kun je mij dan een seintje geven als dat gebeurd is? Dan kan ik met je mee kijken. :wink:

Badge

Hoi Loes, 

bedankt voor je reactie!

Ik heb het ingevuld. 
Ik heb al een paar keer gebeld met de klantenservice maar krijg geen terugkoppeling .

 

Alvast bedankt .

Badge

Hoi @Loes_

is er al meer bekend over mijn terugbetaling? 

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Chantallie, het kan 5 werkdagen duren voordat het toestel bij ons binnen is en vanaf dan kan het 14 dagen duren voordat het bedrag teruggestort wordt op het bij ons bekende rekeningnummer. Ik lees dat je de bestelling telefonisch geannuleerd is. Nu heb ik aan de hand van de doorgegeven info even gekeken en ik zie helaas dat de order nog niet geannuleerd is. Super vervelend, want ik snap dat jij graag het bedrag zo snel mogelijk terug wil. 

 

De kortste klap is om even te bellen met ons via 0800-0402 en dan te vragen naar de afdeling opzeggingen/annuleringen. Zij kunnen dan de annulering alsnog er in zetten en zorgen dat het bedrag teruggestort wordt. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om telefonisch contact op te nemen, dan kan ik ook een verzoek doen. Er kan dan wel weer wat tijd overheen gaan. Excuses voor de gang van zaken, Chantal! Snap heel goed dat dit allesbehalve fijn is.

Badge

Beste @Loes_ 

Ik heb op 6 oktober al mail gehad dat mijn bestelling geannuleerd is. Ik heb dit niet per telefoon gedaan maar omdat de koerier het pakketje weer mee terug nam omdat ik de 312€   ( die ik al betaald had bij online bestelling) nog een keer moest betalen. Dit heb ik dus niet gedaan omdat ik al betaald had. Ergens gaat er iets mis in de administratie.De 5 dagen en de 14 dagen zijn dus al om.. 

Reputatie 4
Badge +6

@Chantallie thanks voor je geduld. Het duurde iets langer dan verwacht maar ik heb het voor je uitgezocht. De order was inderdaad geannuleerd maar de terugbetaling bleef hangen in ons systeem. Ik heb handmatig het bedrag nu gecrediteerd. Deze week kun je het bedrag op je rekening verwachten. Mijn excuses voor het feit dat dit langer duurde. Hopelijk is het zo opgelost :) 

Badge

Hoi @Loes_ 

Bedankt voor je hulp, ik heb de terugbetaling ontvangen. 👍🏼

Reputatie 4
Badge +6

Super om te horen @Chantallie! Dan ga ik het topic sluiten. Voor de volgende keer weet je ons te vinden. :wink: