Beantwoord

Teruggave naar aanleiding uitspraak hoge raad

  • 18 December 2019
  • 3 reacties
  • 500 keer bekeken

Hoi,

Ik ben ook benieuwd of mijn vrouw en ik in aanmerking komen voor compensatie. Wij zitten al sinds jaar en dag met alles bij KPN en hebben ook contracten gehad met gratis mobieltjes. 

Ik hoor graag wat we hiervoor moeten doen.

mvrgr 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 December 2019, 15:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waar gaat dit over? Welke uitspraak?

Waar gaat dit over? Welke uitspraak?


Hallo @Nick83 , een aantal jaren geleden verkochten alle providers telefoonabonnementen inclusief ‘gratis’ mobiele telefoon. Dat blijkt achteraf misleiding te zijn geweest. De Consumentenbond en nog een ander orgaan hebben een zaak aangespannen en hebben gewonnen. Klanten die op voornoemde wijze een abonnement in het verleden hebben gehad hebben recht op een bepaalde vorm van compensatie.

Hoi,

Ik ben ook benieuwd of mijn vrouw en ik in aanmerking komen voor compensatie. Wij zitten al sinds jaar en dag met alles bij KPN en hebben ook contracten gehad met gratis mobieltjes. 

Ik hoor graag wat we hiervoor moeten doen.

mvrgr 

 


Hallo @Obi-One , kijk hieronder eens:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Obi-One Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je deze vraag stelt. Je zou inderdaad eens kunnen kijken op de pagina waar Jan naar verwijst: daar vind je veel informatie en een formulier dat je kunt invullen. Als je je via de Consumentenbond hebt aangemeld, zul je daar in de komende maanden via hun verder over geïnformeerd worden! 

Reageer