Beantwoord

Teruggave te veel betaald abonnementsgeld na doorlopen abonnement

  • 25 November 2019
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn mobiel abonnement opgezegd. Heb meer dan twee jaar te lang en te veel abonnementsgeld betaald. Wil dat geld terug, maar kan het Toestelformulier niet vinden

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 November 2019, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Driehuis, welkom op het forum. 

Dit kan ik voor jou vrij snel in gang zetten. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Driehuis, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â