Beantwoord

Terugvragen doorbetaalde toestelkosten na contractvervaldatum

  • 13 January 2019
  • 7 reacties
  • 118 keer bekeken

Hallo KPN,

ik heb precies hetzelfde problem als rika2602:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/terugvragen-doorbetaalde-toestelkosten-na-contractvervaldatum-466580

Mijn contract is afgelopen op 19-10-2018, maar ik blijf nog steeds het volle bedrag E45,13 betalen per maand voor KPN 2015 Zorgeloos Standaard HS3.
Graag verzoek ik dat er een creditering plaatsvindt voor mijn teveel betaalde toestelkosten zsm.

Of ik daarna ga verlengen of een puur sim-only neem hangt af van de prijzen.
Misschien kunt U mij ook meteen vertelen wat verlengen kost voor een 2 jaar abo, onbeperkt bellen/sms en 10GB internet en hetzelfde precies als SIM-only.

Bij voorbaat dank.

MVG,
icon

Beste antwoord door Joran 21 January 2019, 10:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Johan, welkom op het forum! Ik breng je in contact met een afdeling die dit voor je in orde maakt. Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd stuur ik mijn collega's aan. Zij nemen binnen een week contact met je op.

Je vindt de prijzen van Sim Only abonnementen op onze website: Sim Only | KPN. Het Zorgeloos Standaard abonnement komt overeen met jouw wensen en kost € 27 per maand. Als er meerdere mobiele abonnementen op jouw adres zijn krijg je € 5 korting per maand door KPN Compleet. Als je ook vast internet bij ons afneemt (of Internet+TV/Alles-in-1) wordt de bundel verdubbeld naar 20GB.
Hallo Joran,

Bedankt voor je snele antwoord.
Ik heb mijn profiel geupdated en hoop dat je mijn gegevens nu ziet.
Ja, er zijn meerdere mobiele abonnementen op mijn adres dus kom ik in aanmerking voor de 5Euro korting :)
Ik wacht nu af dat jouw collegas met mij contact opnemen zodat dit eindelijk opgelost wordt.

Bij voorbaat dank.

MVG,
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Er wordt deze week contact opgenomen. Hou er rekening mee dat er anoniem wordt gebeld. Ik ga ervan uit dat het zo in orde komt, laat het weten als je nog vragen hebt 🙂
Hallo Joran,

Ik wacht nog steeds dat met mij kontakt word opgenomen on deze zaak op te losen.
Afgelopen maand heb ik weer het vole bedrag betaald van 45,13Euro.

Kan je mij een status update geven hierover?

Bedankt,
Johan
Reputatie 7
Badge +28
Vervelend dit, heb je ook geen mail gehad? Ik zie wel dat er een ander Hotmail adres gebruikt wordt dan je voor het forum gebruikt. Er zijn 3 belpogingen gedaan (22-1, 6-2, 13-2), daarna is de aanvraag gesloten. Is er een moment van de dag waarop je het best bereikbaar bent? Dan maak ik een nieuwe melding. Ik zal ook het Hotmail adres gebruiken waarmee je hier inlogt.
Hallo Joran,
bedankt voor je bericht.
In de tussen tijd heb ik mijn abonement omgezet in een ‘SIM only 15 Gb en onbeperkt bellen’ denk ik, want het duurt mij alles te lang.
Kan je dat checken alstublieft?
Kan je ook ervoor zorgen dat het teveel betaalde bedrag vanaf September/October 2018 teruggestoort word op mijn rekening, zonder al te veel burocratie?
Anders ben ik morgen telefonisch bereikbaar als dit noodzaakelijk is?
Bedankt,
Johan
Reputatie 7
Badge +28
De kosten gaan we regelen maar ik kan dit niet voor je in orde maken. Daarom stuur ik mijn collega's nog een keer aan, dit keer met het e-mailadres van het forum. Ik ga ervan uit dat het nu goed komt 🙂

Reageer