Beantwoord

Teveel betaald voor toestel kosten

  • 11 September 2019
  • 9 reacties
  • 210 keer bekeken

Goedendag,
Helaas kom ik er achter dat ik nog steeds toestelkosten betaal. Deze zitten in mijn abonnement en waren hierdoor voor mij niet zichtbaar.
Ik ben al jaren een trouwe klant en had dit niet verwacht (wel wat naief natuurlijk)
Graag ontvang is deze teveel betaalde kosten terug.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 September 2019, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Anna, welkom op het forum.

Uiteraard gaan we dit rechttrekken wanneer je te lang voor je toestel door hebt betaald. Ik zie dat mijn collega @Marcia_ de juiste stappen heeft ondernomen. Wacht dus een reactie van ons of om dit af te ronden.:)
Via de telefoon vernomen dat we inderdaad geld teveel hebben betaald. Jammer genoeg nog geen schriftelijke bevestiging gehad. Voor ons is nog steeds onduidelijk wanneer en hoe we dit geld terug ontvangen en welke invloed dit heeft op de huidige abonnementskosten.
Al meer dan een maand geleden nog steeds geen reactie of geld terug gehad. Ondertussen al wel weer twee keer teveel moeten betalen. In tegenstelling tot wat u noemt dat uw collega de juiste stappen heeft ondernomen is dat vanuit mijn perspectief het tegenovergestelde!
Een zeer teleurgestelde klant.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Anna, ontzettend sorry. Ergens is je reactie uit september blijven hangen.

Ik heb zojuist je partner gesproken en heb hem op de hoogte gebracht van de vervolgstappen, ik heb dit doorgezet om het te laten uitzoeken. Beging volgende week, uiterlijk eind volgende week, nemen mijn collega's van de klachtenafhandeling contact met je op.

Mocht er wat zijn, benader me maar hier rechtstreeks, dan pak ik het zo snel mogelijk op.

Goedendag,

Ik heb via de mail geprobeerd contact te krijgen. Ik zou pas het geld krijgen als ik mijn abonnement met twee jaar zou verlengen omdat jullie dit niet in de huidige situatie konden veranderen.

Sorry maar deze manier van zaken doen vind ik niet erg prettig. Ik heb ondertussen mijn abonnement stopgezet zodat jullie het teveel betaalde geld terug kunnen storten.

Hopelijk is dit snel want het is inmiddels een aardig bedrag.

Reputatie 7
Badge +24

Goedendag,

Ik heb via de mail geprobeerd contact te krijgen. Ik zou pas het geld krijgen als ik mijn abonnement met twee jaar zou verlengen omdat jullie dit niet in de huidige situatie konden veranderen.

Sorry maar deze manier van zaken doen vind ik niet erg prettig. Ik heb ondertussen mijn abonnement stopgezet zodat jullie het teveel betaalde geld terug kunnen storten.

Hopelijk is dit snel want het is inmiddels een aardig bedrag.

Ik ben best verbaasd over dit bericht, de verlenging is namelijk geen voorwaarde voor het teveel betaalde bedrag. Vind je het goed als ik namens jou hier achteraan ga? 

Goedendag,

Ja dat is prima. Ik wil het graag goed afronden.

Reputatie 7
Badge +24

Snap ik, ik ga bezig. Ik kom hierop terug in het nieuwe jaar, ik kan nu niemand bereiken namelijk. Je hoort van me. 

Reputatie 7
Badge +24

Anna, heb je inmiddels iets van ons gehoord en is het naar wens opgelost?Â